Ik heb 2 kids en douche regelmatig met ze . Ze vinden het beide dan ook heerlijk . Hoewel de oudste nu alleen nog maar wil omdat ze jaloers is op de jongste En wij , ja wij genieten er natuurlijk ook van . Groetjes Joyce
Als ik douche zet ik mijn jongste in de cabine in zijn badje. Het wordt dan wel vrij smal maar hij zit wel lekker in warm water. Wanneer hij op de grond zit, zit hij in de kou en vasthouden gaat ook niet de hele tijd. Het scheelt tijd en wanneer ik klaar ben kan ik me rustig afdrogen, aankleden en m'n haren doen. hij vermaakt zich wel en ik ben in de buurt. Ze moeten wel goed kunnen zitten natuurlijk.
Erg erg mooi meidje heb je toch, Agnes! Moet fijn zijn om zo lekker met je dochter te mogen douchen. Nog een week of wat en dan mag ik ook! <zucht>
Leuk zeg, dat dat allemaal zo genieten is. IK WIL OOK Ik denk dat ik wel eventjes nog mee zou wachten, maar na een paar weekjes lijkt het me ook een zaligheid met zo,n klein dropje onder de douche! Gr Carry
Mijn dochtertje is 2 j en 7m en ik doe haar ook wel eens in haar badje en ga dan zelf douchen. In het begin durfde ik het niet hoor. Ze was 2 jaar voordat ik het voor het eerst durfde. Was veel te bang dat ik water in mijn ogen kreeg en ze viel in het badje ofzo. Maar het gaat goed hoor. Ben gewoon een superbezorgde mama. hihi. Elina
heerlijk vondt ik het altijd (in het begin wel heel erg eng) en de kleine niet minder, die sliep af en toe gewoon als ik met ze onder de douche stond, en het mag gewoon vanaf het begin af aan hoor. groetjes
jep ik ook Caitlin was net een dag oud toen ik al onder de douche kroop met haar (kraam er wel bij ivm het akelig worden misschien van mezelf) wat niet gebeurde gelukkig ze vindt het nog heerlijk en zo heb je 2 vliegen in 1 klap