Dit doe ik ook. Enne tipje tegen plak tieten, ik doe er maïzena of talkpoeder onder dat scheelt al heel veel
Ik douche juist extra warm. Je bloedvaten gaan open staan en kunnen de warmte beter afvoeren en de buitenlucht voelt ook koeler aan (iig eventjes). Mijn lichaam koelt daar beter van, dan een lauwe douche. En evt. een hydrofieldoek gebruiken.
Voordeel (of nadeel, het is maar hoe je het bekijkt ): het lijkt erop dat ik een hele week de tijd heb om jullie tips 1 voor 1 uit te proberen....
Gewoon normaal douchen en dan niet te goed afdrogen en dan op bed liggen met ventilator recht op je. Daar 10 min blijven liggen tot je weer lekker koel bent en dan hop weer verder...
Ik douche zomers altijd koud (niet ijskoud), zodat de badkamer niet nog warmer wordt. Daarna loop ik meteen de hal in waar een fan staat en kleed me daar aan. Nou ja, aankleden...een onderbroek en een lang T-shirt
Instappen met je benen en omhoog trekken. Ik heb sport bh's aan. Dit wegens de groei en enorme omvang. Dit hoef je niet met bandjes te doen maar het is gewoon één geheel.
Wij hadden in ons vorige te goed geisoleerde nieuwbouwhuisje een plafondventilator. Als het stikheet was plofte ik altijd naakt op bed, venti op standje zeestorm en koelen maar. Niks ergers als lekker fris uit de douche en je dan alweer ‘vies’ voelen
Oh man... ik sta elke keer weer voor de ventilator mezelf aan te kleden. Al zwetend. Vreselijk Opzich is de ventilator fijn hoor! Maar sta alsnog het zweet onder mn borsten vandaan te vegen. Soms doe ik een grote handdoek om. Alleen al om te voorkomen dat het zweet wegdrupt. Ik kleed me sowieso altijd pas als laatste aan. Dus afdrogen, haar, make-up blabla en dan als laatste aankleden. Maar dat heeft niks met de warmte te maken! Qua temperatuur: ik douche nu lauwwarm ipv warm. Dat werkt voor mij beter nu.
Omdat ik geen Bh kan dragen doe ik vaak een rekverbandje onder mijn borsten (rondom de rug). Werkt goed tegen plakken en irritaties.
De BH zal wel het grootste probleem niet zijn, maar een BH met voorsluiting is misschien beter aan te trekken (?)
Ik ga douchen, ga naakt op bed liggen bij voorkeur voor een ventilator. Dan droog ik redelijk op, wurm ik mij al vloekend in het martelwerktuig dat een bh heet en dan weer voor de ventilator staan. Daarna naar beneden.
Nee joh! Ik kan mijn bh niet vastmaken op mijn rug, dus moet dat ding ook eerst draaien. Te grote borsten om zonder te lopen.
Ik ga na het douchen naar een kamer aan de achterkant van het huis. Daar is het een stuk koeler dan aan de voorkant waar de badkamer zit, en de zon smorgens op schijnt.