Haha ja ik ook! Maar in deze temperaturen zo heet douchen werkt hier echt averechts. Bizar hoe verschillend iedereen erop reageert he!
Na het douchen loop ik nu meestal nog in onderbroek rond totdat het zweten stopt. Op een handdoek op bed liggend internetten of lezen. Daarna gaat het prima. Bh doe ik met dit weer ook alleen aan als het echt moet.
Ik douche de afgelopen tijd vaak "koud". Tussen aanhalingstekens hoor, want dan is de temperatuur alsnog zo'n 30 graden. Heerlijk is dat! Bij het afdrogen heb ik ook altijd last van een klamme rug en klamme heupen in de zomer. Heel irritant is dat. Maar ik gebruik een aparte handdoek daarvoor en dat lijkt wel te helpen.
Met dit weer douche ik in de avond. Dan boxer en hemdje aan en op bed liggen met de ventilator aan. In de ochtend alleen opfrissen en beneden mijn ding doen en dan pas bh aan. Of zoals vandaag mijn tankini, daar zit een top in, veel makkelijker aan te trekken.
Wij hebben ook een vrijstaand huis met een grote lange tuin op het noorden en ik vind het heerlijk! ‘S ochtends achterin de tuin zon en ‘s middags bij de tuindeuren bij het huis. Zo heb je altijd een zon en een schaduwplek in de tuin om te zitten.
Oh zo irritant ja, aankleden na het douchen. En dan vooral die bh, wat een gesjor en gewurm is dat. Meestal doe ik eerst wat in huis in een hemdje en onderbroek, dan ben ik daarna niet zo klammig meer, tenzij ik me goed in het zweet ga werken natuurlijk. Douchen in de avond vind ik het fijnst.
De leidingen in de kelder laten springen zodat je verplicht bent om koud te douchen.. Nee, niet doen. Is echt geen pretje kan ik nu uit ervaring vertellen. Ik gebruik de grote hydrofiele doeken van de kinderen. Die prop ik onder m'n borsten en tussen elke vetrand totdat het droog is. Aankleden doe ik met de ventilator. Eenmaal beneden ben ik toch weer zeiknat van de zweet Voorkeur heeft dus om in de avond te douchen.