Baby heeft nog steeds koorts, ondanks paracetamol, kan dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimK, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Dag dames,

Onze jongste, van 6 maanden, zit al 2 weken aan de pcm ivm heel veel pijn bij doorkomende tandjes... Echter vandaag voelde ze weer warm.... Getempt en ze zit op 38,7. Kan deze verhoging, ondanks dat ze aan de 4x120 pcm zit? Vorige week zijn we bij dokter geweest en verder geen oorontsteking ofzo. Misschien andere dingen waar ik op moet letten nu?

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja dat kan makkelijk. Hier ook altijd koorts met paracetamol. Wel minder hoog dan zonder.

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, kan zeker, dat hadden wij hier ook. Ik snap dat je al 2 wk pcm geeft vanwege pijn, maar duurt de koorts ook al zo lang? Want dan zou ik toch wel even de ha-assistente bellen om te overleggen. Nier per se dat je nu langs wil komen, maar misschien kan ze je wel vertellen op wat voor signalen je moet letten, of wanneer je wél moet komen.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat kan prima, het remt het af, maar haalt het niet helemaal weg, zeker als de koorts wat hoger is.

Maar ik zou misschien toch nog eens langsgaan, want 2 weken koorts van tanden is ook wel lang. En omdat het nu 38,7 is met pcm, dan zit je misschien wel richting de 40 zonder. Dan vind ik 2 weken wel lang genoeg..

Deel Deze Pagina