wij gaan regelmatig met Layla in bad zitten, maar deze week gaan we voor het eers samen douchen. Wij gaan op de wastafel een aankleedkussen leggen en de ene houdt haar vast in de douche en dan pakt de andere haar aan om af te drogen.
ik douche heel vaak met esmee... ze vindt het heerlijk.. hou haar altijd lekker tegen me aan en dan slaat ze haar armpjes om mn nek heen en geniet ze van het warme water.. hou haar altijd met 1 hand onder de billen vast en onder haar oksel.. in het begin vond ik het ook eng en gleed ze ook bijna weg.. is even wennen...
mijn dochter is inmiddels bijna 3 en die staat gewoon met mij onder de douche. we gaan ook regelmatig samen in bad. Haroun is nu 6 maanden en heb 1 keer met hem gedoucht. toen was mijn man erbij anders durf ik het ook niet. zowiezo is het niet handig om alleen met je kind te douchen.. althans dat vind ik. ik geef hem gelijk aan mijn man en hij droogt hem weer af.. als ik alleen zou zijn hoe zou ik dat dat meoten doen.. en mezelf afdrogen en haroun hihi klinkt heel moeilijkkk
Ik zette fenja toen onder douche in de bumbo stoel. Ideaal! Nu zit ze zelf inj de douche (met mij erbij natuurlijk)
Als ik mijn zoontje in het wipstoeltje zet dan doe ik hem eerst een luier aan .Een keertje deed ik dat niet en toen plaste hij alles onder .
Wij doen het als team hier.... Papa doet uitkleden en geeft haar aan.... En Papa pakt haar dan weer aan om af te drogen
Ik gebruik ook een krukje onder de douche of we gaan samen zitten in de douchebak die ik zo ver mogelijk vul (douche mezelf dan eerst en zoon op aankleedkussen op de grond met speeltje), toch een beetje samen in bad. Ik zorg altijd dat ik de badcape bij de hand heb bijv. op de douchekraan of over de wand om wegglijden te voorkomen!