douchen met wakkere dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Foxter, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha moest even heel hard lachen om je grappige opmerking over je zoontje :)

ik zet emma meestal in de wipstoel nog vind ze prima als ik af en toe om het hoekje van het douchegordijn gluur. wat te spelen in haar hand.(snel douchen) we hebben de douche beneden dus geen traphekjes nodig. of anders s avonds douchen.

2. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier gaat dochter ook mee, zet haar gewoon op de grond in de douche neer, was mezelf ff helemaal (met zwitsal shampoo, zodat zij geen prikzeep over zich krijgt) en ga er vaak zelf bij zitten spelen. Ze vind het prachtig, zit lekker met allemaal badspeeltjes te spelen, maar het mooist zijn de lege shampoo flessen.

Als we klaar zijn zet ik haar op een handdoek op de grond (vloerverwarming dus lekker warm) met een handdoek van de verwarming af over zich heen en nog wat speeltjes en dan droog ik mezelf af, doe mn badjas aan en ga dan haar doen. Daarna kleed ik me aan in onze kleedkamer, waar ook weer speeltjes voor haar staan en dan zijn we weer helemaal klaar voor de dag!

Vriendin van mij zet de badring op de vloer van de douche (moet je wel een wat gladdere vloer hebben) en zet daar haar kindje in die nog neit zo goed zelf kan zitten. En doet dan zo'n beetje hetzelfde ritueel.

3. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Wij hebben een inloopdouche zonder gordijn of deur en Timo loopt er zo met kleren en al in... geen optie om hem in de badkamer te zetten. Heb hem een paar keer in zijn bedje gezet, maar was geen succes, dus nu douche ik de avond ervoor en dan stop ik mijn hoofd onder de kraan om mijn haar weer goed te krijgen 's ochtends :). En als ik geen haast heb wacht ik tot hij weer slaapt en ga dan douchen. Maar een gedoe is het wel! Heb zelf ook hier en daar nagevraagd hoe andere moeders het doen, maar niemand heeft de perfecte oplossing helaas...

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa speelt altijd op haar eigen kamer.
    toen ze nog kleiner was speelde ze in bed.
    soms gaat ze mee onder de douche, maar meestal douchen we haar savonds.

liefs doris

5. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hmm zal ik het dan toch maar hier neerzetten?
    Ik was het laatst een keer vergeten om het deksel naar beneden te doen en toen had hij iets in de wc gegooit. Meneertje was het er dus uit aan het vissen. Tot aan zijn elleboog toe nat :)
    Nou maak ik de wc wel regelmatig schoon, maar toch.
    Hier gaat hij dus elke keer gewoon dicht als we op de badkamer zijn.... Just in case...

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Misschien de kinderstoel in de badkamer zetten? Ligt wel aan je kinderstoel natuurlijk, zo'n zware houten stoel is niet handig ;). Wij hebben een Ikea stoel en die til je zo op. Maar hij is ook niet zo duur, dus misschien handig voor erbij onder de douche? En als je ergens op bezoek gaat.

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse ging meestal gewoon in de box, maar dan vond ik het toch niet zo fijn als hij alleen beneden was en ik boven in de badkamer.
    Nu douche ik me vaak als Jesse nog slaapt, hij slaapt toch altijd wel tot half negen, negen uur.
    Of 's avonds, dan zet ik Jesse eerst in bad, en ga zelf ernaast in de douchecabine, dus kan ik een oogje op hem houden.

Deel Deze Pagina