Douchen met warm weer...

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke00, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe douche jij?

1. Frisse douche

2. Warme douche

3. Ik start fris en zet hem steeds warmer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Een stuk kouder water dan normaal dus frisse douche hier!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon, op mijn normale temperatuur ( 38 graden ). Wel 2 x per dag. Na het strand en dan savonds na het paardrijden nog een keer.

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Zoals altijd niet warm maar HEET

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ergens rond de 35 à 36 graden. Voor mij is dat "koud", voor anderen misschien lauw.

Normaal douch ik meestal aan 40 à 42 graden.

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Gewoon warm, 1x per dag in de ochtend. Ga ik zwemmen dan spoel ik me savonds snel af, zonder zeep.

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.307
    2.591
    113
    iets minder warm dan anders

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik start fris en zet hem steeds heter. Na afloop koelt mijn lichaam heerlijk af met deze buitentemperatuur. Gegarandeerd 2 uur geen druppeltje zweet :D

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heet ;)

9. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik zet hem op dit moment op 30°C. Als ik 's middags even snel eronder spring om me even af te spoelen is het 3 minuten op ongeveer 28°C. Veel warmer zet ik hem met dit weer niet, terwijl ik normaal begin op 38°C en eindig bij 45°C.

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Lekker koud!!! Afkoelen!!! 1 of 2 x pd. afhankelijk van...

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    gewoon, met water en zeep...

Wil je ook weten wat ik als eerste was en met welke zeep? Of het water links of rechtsomdraait in het putje? En of ik mijn verloren haren uit datzelfde putje peuter of laat zitten zodat putje volgende keer helemaal niet meer rechts of linksomdraait? Zing ik een liedje? Welke stand heeft mijn douchekop? Doe ik gelijk even ontharen? Wanneer was mijn douche eigenlijk voor het laatst goed gepoetst? En welke kleur heeft mijn handdoek? Gaat die daarna in de was of hangt die nog een hele week? Doe ik dan deppen of wrijven en ligt mijn kleding al klaar of hobbel ik eerst nog en beetje bloot over de bovenverdieping?
    Was ik ook mijn haar? En waarmee dan? En gebruik ik ook een conditioner? Van welk merk? Deo? Heb ik de glazen douchedeuren wel drooggezeemd? Doen jullie dat eigenlijk ook?

:D

Niet grappig... ik weet het...

12. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    :D:D

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou de topics nog beantwoorden ook :cool::p

14. Sanne1985

Ja hoor, ik ook. Al is het alleen maar om aan mn 2000 berichten te komen :cool:

En ja, ik weet het ook..... Das vrij sneu.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hahahaha, nou dat is niet mijn doel wanneer ik een bericht post; maar ik zal je er niet op afrekenen :D

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Word je nou nooit moe van jezelf?:p

17. Sanne1985

Oooh gelukkig maar.

Ik weet niet wat het is.. Tis sinds een week dat ik opeens met die 2000 in mn hoofd zit, gewoon echt obsessief momenteel. Maar je kan natuurlijk ook niet op alles met onzin reageren.

Hmm.. Of ik ga gewoon naar het "stel jezelf voor" gedeelte en zeg tegen iedereen hoi.:cool:

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat kun je ook doen ja :p

19. Islah

Islah Niet meer actief

Haha dit wordt vast weer zo'n viespeukentopic, net zoals hoe vaak was jij je... (handen/handdoeken/vaatdoekjes etc.) Maar ik snap dus eigenlijk niet waarom sommigen zich met dit weer 2x per dag douchen? Als je toch weer gaat zweten... Dan kan je je wel 10x per dag douchen. Maar ik zweet ook niet ontzettend erg, misschien heb ik makkelijk praten.
    Als ik me met dit soort weer douche, dan meestal met lauw water. Al vind ik dan het lekkerder om gewoon een grote emmer te vullen en steeds water over m'n lijf te gieten met een kleiner emmertje! Dat is dus niet echt een douche.

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Voordat ik naar bed ga ijskoud douchen en lekker nat op bed :) heerlijk

Deel Deze Pagina