Hoevaak nu nog klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haring, 19 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

zit vandaag op cd 17 en heb nog steeds geen positieve ovulatietest,waardoor het gericht klussen wat lastiger word.
    We proberen het elke dag te doen,maargoed hoe lang moeten we dan nog doorgaan met klussen?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou gewoon nog lekker doorgaan tot een positieve ovulatietest. Maar ik ben dan ook niet van elke dag vrijen maar om de dag of 2 dagen. Dan ligt de druk niet zo hoog en ik ben er gewoon mee zwanger geraakt.

3. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Om de dag vrijen (of zelfs dag langer ertussen) is beter voor de zaadkwaliteit. En geeft ook iets meer rust in het geheel

4. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Hier ben ik zonder ovulatie testen zwanger geraakt, ( de maanden die we gebruikten niet dus ) Gewoon 1 keer in de 2 a 3 dagen sex hebben en wachten, ik weet wel dat ik soms pas op dag 20 of 22 mijn ei sprong had.

( de maanden dat we een ovulatie test gebruikten, mijn vriend had hier zo'n hekel aan het moeten dus na 2 maanden gestopt en zonder ovu testen door gegaan en gelijk zwanger ;) )

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt, wel getemperatuurd zodat ik wist wanneer mijn eisprong was geweest. Vooral ook handig zodat je weet wanneer je ongesteld moet worden ;)

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Dit inderdaad en dan tot een positieve ovulatietest en even erna voor de zekerheid.

7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Om de dag hoeft niet als het zaad gewoon goed is, dus ik zou gewoon proberen om het te doen wanneer je Zin hebt.
    Soms twee dagen ertussen, soms elke dag en soms om de dag.

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Wij deden het om de twee dagen. Veel meer rust.

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Elke dag niet, dan is het niet meer leuk lijkt me.

Vorige ronde deden we het wanneer we wilden, en rond de eisprong 3x

Deze ronde om de dag of om de 2 dagen en eisprong elke dag proberen, zo is 't vorige zwangerschap ook gelukt

10. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik zou om de dag of 2 dagen klussen. Is beter voor de kwaliteit van het zaad. En het geeft jezelf ook wat meer rust. Dan is het niet het moet vanavond maar weer. Dan blijft het voor jullie ook leuk.

Deel Deze Pagina