Baby 1 jr verslikt zich veel!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mami22, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn dochter verslikt zich de laatste tijd erg vaak in dr drinken in dr eten of soms zelf zomaar, soms zelfs tot overgeven aan toe! Ik durf bijna geen stukjes eten meer te geven zoals een liga of zelfs geprakt eten, pff ben er helemaal mee aan! Als ze aan t eten is ben ik zo nerveus!

Iemand herkenning of tips?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Komen er toevallig tandjes weer door?
    Hier namelijk de laatste tijd ook weer, en veel last van doorkomende tandjes nu ook. Heeft volgens mij met elkaar te maken.

3. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan inderdaad tandjes zijn of dat ze te gehaast is/afgeleid?
    hier ook slechter stukjes eten op het moment omdat er waarschijnlijk een kies aan komt..

hoe het even in de gaten en blijft het zo even voor de zekerheid aan de bel trekken

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!

Ja miss indd tandjes of afleiding. Ppff vind t zo lastig brrr heb er de bibbers van elke keer.

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hoi,

Gut, ik was net van plan om ook een topic te posten over dit onderwerp. Mijn dochter is 13 maanden en verslikt zich ook vaak. In drinken en koekjes (geef nog koekjes voor 8 maanden, durf niet voor 12 maanden te geven). Ik vind het ook heel eng. Zeg steeds tegen haar dat ze niet te grote stukken moet eten en goed kauwen. Net of zij dat snapt. ;)

Gister was ze er zelf ook zo van geschrokken dat ze moest huilen. En heel erg hoesten en heel diep inademen. Brrrrrrr. :(

Echt niet leuk. Maar hoe kan dat dan komen door doorkomende tandjes? Dat snap ik even niet.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Lees even mee, met periodes heeft dochter er hier ook last van, altijd al gehad eigenlijk. Ging een tijdje goed, maar nu weer.. Tandjes hmm aleen nog de laatste kiezen dus dat lijkt me niet

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als ze last hebben van tandjes kan opgezwollen tandvlees ervoor zorgen dat ze even wat minder feeling en controle hebben over de mondmotoriek. Vandaar dus :)

Deel Deze Pagina