Gewoon douchen en de babyfoon meenemen, heb je een beeldbabyfoon? Dat is wel handig maar als je denkt dat je elke sec op de babyfoon gaat kijken dan is het weer niet handig In het begin deed ik ook alles snelsnel, dylan sliep zelfs beneden in de box want ik wou hem dicht bij me hebben Nu ga ik zelfs relax in bad liggen als hij slaapt maar ik weet dat hij minimaal 1 uur per keer slaapt overdag, meestal anderhalf tot 2 uur en dat 2 keer per dag. Ik begrijp je bezorgdheid wel, voor de één is het overdreven voor de ander helemaal niet. Nu vind ik je vraag ook overdreven maar als je deze vraag 4 maanden geleden stelde begreep ik je volkomen Ga dus gewoon douchen en probeer dit elke dag in een slaapje te doen, in het begin ben je snelsnel maar na enkele dagen zal je al relaxter worden veel succes
Dingen als stofzuigen doe je dan ook niet als je baby slaapt?!? Ik douche overigens meestal 's avonds, man is er dan soms ook nog niet, en we douchen tegenwoordig vaak samen en toen ie klein was en ik 's morgens wilde douchen zette ik 'm ook wel eens in de badkamer in z'n wippertje...niet moeilijker maken dan dat het is
Ok, maar als je baby zo lang slaapt, zou ik het ook zonder problemen doen. De mijne slaapt sinds haar 6 maand misschien twee keer een half uur, dat is wel net iets korter
Stofzuigen, de was ed doe ik wel gewoon maar als ik de kamer uit moet laat ik wel alle deuren open zodat ik Jamila kan horen en ik blijf nooit lang weg. Ik vind het gewoon geen fijn idee als ik niet meteen naar haar toe kan als ze huilt oid.
Ik douche meestal als ze 's avonds op bed ligt maar ik laat haar ook weleens rondkruipen op de overloop/haar kamer met de traphekjes dicht.
Ik vond het ook doodeng in het begin en deed allebei de deuren wijd open. Maar ik word er steeds makkelijker in. Toen ze nog klein was, zette ik haar in haar wipstoel in de badkamer met een speeltje. Nu kruipt ze door de badkamer en gooit haar speelgoed bij mij in bad.
Dat deed ik ook zo . Na zijn badje, flesje, hapje was het mijn beurt. In een wipstoeltje bij de deur, zo vermaakte hij zich met een speeltje en kon ik heerlijk rustig douchen en dan gluurde ik zo nu en dan naar 'm, heel wat kiekeboe spelletjes gedaan op die manier hihi...
Hier ga ik douchen als de kleine in bed ligt en al slaapt. Weet dat ik dan in ieder geval een half uurtje heb! Ik doe het gewoon rustig aan maar heb wel mijn babyfoon mee! Toen Jenthe heel klein was, douchte ik alleen als mijn man er was, toen ze in de wipstoel mocht heb ik haar daar gewoon in gezet in de badkamer. Weet je overdreven is iets nooit...we hebben allemaal moeten wennen, en dat afzeiken is nergens voor nodig!!
Vind t niet overdreven had die angst de eerste maanden ook enorm! (Dacht eigenlijk dat die angst normaal was) je zal zien dat als ze ouder wordt t steeds makkelijker gaat
Ik doe het niet , en nooit gedaan . Buiten dat ik het toch eng vind vind ik het ook zielig . Meneertje gaat zelf zitten maar valt natuurlijk wel is om dat kan hard op de spijlen zijn of wat dan ook , en ik hoor hem echt niet als ik douche . Moet er niet aan denken . En als zijn speen uitvalt en hij huilt om zijn speen stopt hij zijn gezicht ook in het matras om zijn bed op te eten . Veelste gevaarlijk als ik hem niet hoor . Nu me vriend sochtends en Savonds werkt en me zoontje niet meer in de wipstoel past vind ik het wel lastig inplannen om te douche . Wordt dan vaak rond 9 à 10 uur Savonds . Ben dan best moe dus niet echt fijn . Maar ik snap je angst heel goed en vind het eigenlijk ook terecht .
Je moet toch douchen? Mijn oudste sliep nooit fatsoenlijk dus hij zat er in zijn wipper bij. De jongste sliep wel dus had ik alle tijd om lekker te douchen . Nu zijn ze 1 en 2,5 en zet ik ze weleens in de badkuip met speelgoed als ik zelf ga douchen. Vinden ze best gezellig en ik kan ze goed in het oog houden.
Ik ging en ga gewoon douchen als hij sliep/slaapt. Niks engs aan. Nu neem ik hem ook vaak mee als ik ga douchen. Wat speelgoed mee en hij vermaakt zich wel.
ik heb het ook wel eens gedaan hoor geen probleem..babyfoon mee in de douche . als ze dan wakker werd en ze moest huilen ging ik er gewoon eerder onderuit, als ze nog mooi lag of zat te spelen dan maakte ik gewoon af waar ik mee bezig was nu gaat ze vaak mee
Ja dat deed ik ook wel eens..reuze interessant natuurlijk, wat mama allemaal aan het doen is Voor de rest altijd lekker een douche genomen hoor. Maakte me daar niet druk om Hoelang heb je nodig? 5 minuten?
Haha 5 minuten is voor mij een beetje weinig. Ik sta ongeveer een kwartier/20 minuten onder de douche. Ik ga maandag beginnen om Jamila overdag ook in haar bedje te slapen te leggen ipv in de box. Ik denk dat ik dan toch maar een keer ga douchen als ze slaapt.. Als ik het aandurf '
Hier douche ik voordat de jongens wakker worden. Maar ik heb uitslapers me. man vertrekt om zeven uur. Nog even blijft ik liggen en dan ga ik rond acht uur eruit om te douche. Half negen worden de jongens wakker, dus ik zorg date ik voor die tijd aangekleed ben.
Luister, zo deed ik het. Jij moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor! Bij mijn eerste kindje stond ik ook bij elk huiltje en piepje in haar kamertje, en als ik stond te douchen (want dat deed ik dan wel) en ik hoorde haar huilen was het ook meteen hop eronder uit. Maar voor jezelf is het wellicht wel lekker om even fris de dag te beginnen, toch?