Hebben gisteren geklust, omdat we vandaag een samenlevingstest hebben. Mag ik me nog van te voren douchen?
Ik mocht juist niet douchen voor de ST Wel even 'afvegen' zeg maar, maar niet met de douchekop naar binnen sproeien.. Hhhmm, bedenk met net dat je niet veel meer aan deze info hebt nu :-k Ben benieuwd hoe het gegaan is meis! liefs
Bedankt voor de reacties. Heb me gewoon gedoucht, maar van onder niet met zeep, en ook geen sproeier. Er was niet veel slijm te vinden bij mij, dus de test is mislukt, helaas. Mijn linker eitjes zaten er niet meer, beetje vreemd. Het eitje aan de rechterkant zat er nog we., alleen is deze niet echt veel gegroeid, een beetje maar. Nu moet ik vrijdag weer terug om te kijken of ie gegroeid is. Word er een beetje moedeloos van. Wat gaat er gebeuren als hij niet gegroeid is, of als deze misschien ook verdwijnt. Hoop zo dat ie gaat groeien, zodat ik een eisprong ga krijgen. Duurt allemaal zo lang bij mij. Groetjes Cindy
Eiblaasjes kunnen weer verdwijnen hoor. Dat is juist heel normaal. Je begint met een aantal eiblaasjes maar uiteindelijk heb je vaak per cyclus maar 1 dominant eitje. Ik denk dus dat het eitje wat nu over is JOUW ei is deze maand! Komt goed meid, heb vertrouwen. Elmo
Dank je, weer een gerustelling. De Gyn zei maandag dat, het eitje wat ik nu dus nog heb het dominante eitje was. Hoop gewoon dat ik een eisprong krijg.