Waar haalt iedereen de tijd vandaan? 2 of 3 keer op een dag douchen. Dan ben ik de hele dag alleen maar met water aan het spelen. De ene keer douch ik elke dag en soms sla ik een dag over maar was ik alles met een washandje en in de avond badder of douche ik mijn dochter dus als ik 2 of 3 keer op een dag zou douchen dan breng ik alleen maar tijd door in de badkamer. Ik stink echt niet en wie zich gewoon wast,kleren verschoont en bed, kan eigenlijk ook niet stinken lijkt me. Ik was me voor het slapen gaan altijd dus ben ik ook fris. Het is zo persoonlijk vind ik, de een heeft smetvrees en de ander niet, de ander vind wassen al fris en de ander douchen. Ieder z'n meug.
ik probeer altijd minimaal 1 keer te gaan,maar moet wel opassen want heel mijn bovenbenen gaan jeuken en worden vuurrood S'morgens heb ik nooit zin(alleen in het weekend) s'middags ga ik soms als ik thuis kom uit mijn werk,en s'avonds ben ik te moe. Zomers ga ik soms 2 keer per dag en als ik ongi ben ook
Ik douche nu elke dag. Toen ik nog thuis bij mijn ouders woonde waste ik me ook vaak gewoon aan de wasbak en dan om de dag of zo in de douche.
Haha, Maisy, ik zag je al zittend voor me op de grond met het sop tot aan je kin,badeendjes, een waterrad en hoge water rekeningen en een man beneden die de hele dag op zijn schone prinses wacht. Nee zonder gein, lekker hoor douchen. Maar als ik me 1x grondig sop en was ben ik al klaar, ik ben niet zo'n snelle doucher dus een paar keer per dag is echt niks voor mij. Ben veelste lang bezig, ik kan dat niet snel.
Ligt helemaal aan het jaargetijde, of wat ik gedaan heb op die dag of hoe m'n haar zit of moet zitten etc. Maar gemiddeld douche ik me om de dag. (m'n vriend wel elke dag, die moet alleen al omdat z'n haar anders niet zit haha)
Ik douche om de dag. Ik heb dus ook eczeem. Als ik elke dag zou douchen zou ik gek worden van de jeuk. Ik heb trouwens mede mijn eczeem te danken aan teveel te douchen in mijn puberjaren. Ik ging toen ook 3 keer per dag. Ik had natuurlijk ook aanleg. Ik had ook al eczeem als baby. Mijn vriend douched wel elke dag, i.v.m. vies werk. Ik moet ook om de dag de badkamer flink schrobben,
Ik begin elke ochtend met een douche (en was elke dag mijn haar), en 's avonds voor het naar bed gaan, was ik me nog even en trek schoon ondergoed aan. Je verliest dag en nacht best een hoop zweet zonder dat je het echt in de gaten hebt. En daarbij heb ik best een hoge talgproduktie, dus als ik minder dan 1x per dag douche, dan voel ik me vies.
Ik douche om de dag, eerst elke dag, maar toen werd mijn huid overal rood, dus dat mocht niet meer van de HA... O ja, als ik bv ben gaan paardrijden of zwemmen of iets dan douche ik natuurlijk een keertje extra
Ik douche elke ochtend en heel af en toe ook nog 's avonds. Ik was ook iedere dag mijn haar, er zit namelijk zoveel lak en geltroep in dat ik het wel moet wassen.
Het doel is (zoals ik al schreef) dat ik gewoon benieuwd ben naar hoe vaak anderen douchen. Verdedigen is onzin, want je hoeft niet te reageren als je daar geen behoefte aan hebt. Het is gewoon een vraag! Iedereen moet doen wat zij zelf het fijnste vind.
Ik douche een keer per dag,'s ochtends. Ik kan niet twee keer per dag douchen omdat ik zo'n droge huid heb, dan zou het alleen maar erger worden. Mijn haren was ik om de dag.
Voor de luitjes met eczeem, weten jullie vast al wel, maar mijn 2 jongsten hebben ook eczeem en de oudste onder haar oksel jaja rare plek he maar zij gebruiken de Zarqa producten van De tuinen, die producten met dode zeezout en 1 keer in de week een dode zeezout bad, toevallig had de Aldi van de zomer dozen dode zeezout en heb ik flink ingeslagen. Zij douchen toch 2 kee rper dag en hun eczeem knapt wel op van die producten.
Echt fijn voor je kinderen dat het opknapt. Het is namelijk zo vervelend die jeuk. Elke eczeem is anders, dus die methode die jij noemt kan ik niet hebben. Ik ben ook nog eens allergisch voor parfum. Nattigheid kan het bij mij verergeren. Maar voor anderen zou het misschien wel goed zijn. Bedankt voor de tip! Trouwens, in de pubertijd kan het heel goed zijn dat de eczeem tijdelijk wegblijft bij je kinderen( hormonen) en dat is natuurlijk helemaal fijn, vooral als je natuurlijk al in een leeftijd bent waar je op je mooist wil zijn, Bij mij verdween het namelijk wel.
@bosi ik heb zelfals baby onder het eczeem gezeten, ik had koemelkallergie en onze huisarts was daar niet zo alert p, ook was ik allergisch voor katten /honden/paarden enzo na verloop van tijd ging het beter met het eczeem maar toen ik zwanger werd van de oudste had ik het weer heel erg in mijn gezicht nu heb ik alleen last van mijn handen voornamelijk als ik in een sopje heb gezeten bij het schoonmaken, maar kan ook niet tegen die huishoudhandschoenen Dode zeezout schijnt ook super voor psoriasis te zijn. Leef met je mee want ik kan me nog levendig herinneren hoe het voelde, brrrrr.
om de dag douche ik,maar was mezelf wel elke dag met een washandje.in de zomer spring ik wel vaker onder de douche
Ik sta iedere dag om 06:00 onder de douche... zeep me niet iedere dag in ivm huidschimmel maar was wel iedere dag mijn haren.
Ik douche zowiezo elke ochtend..en soms ook 's avonds als ik het koud heb of met de honden naar het bos ben geweest