terence was even kijken ................ moet ff denken..............2 maanden ofzo voor t eerst in bad met papa als het niet eerder was,maar dat weet ik niet meer. hij was niet zo oud. mijn vriend hield zijn eigen rug onder het water en dan kwam het water vanzelf op terence. nu pas met 5 maanden hielden we hem echt onder de straal,want hij heeft nu meer vet op zijn lichaam., leuk dat hij het vind. vanmorgen stond ik weer even met hem onder de douche. de kraamverzorgster zei toen: dat het wel goed was dat hij eronder staat, de lichaam contact met moeders en papa is heel goed voor zo'n kleintje. ook wanneer ze veel huilen savonds gewoon onder de douche gaan staan. maar dat doe je niet zo gauw. dat wil ik zelf wel een keertje gaan doen. kijken of het idd wel helpt.
in haar tweede week ging Sofie al met papa onder de douche (zie website op 6 maart). We wassen Sofie met alleen water dus ook geen geglibber. groetjes Lisette
Hallo,allemaal..... Ik had de volgende vraag ik wou graag met mijn kleine onder de douche hij is nu 5 week en 2 dagen oud. Vanaf welke leeftijd zijn jullie met jullie kids onder de douche gegaan. Hoop dat ik gauw wat van jullie hoor Groetjes Jessica
Zodar hij zijn hoofdje overeind kon houden want da's een stuk makkelijker vast houden onder de douche. Hij wordt snel glibberig en dat wil je met zo'n kleintje nog niet
de kraamverzorgster heeft mijn man en sara in de eerste week al onder de douche gezet; lijkt me met 5 weken dus helemaal geen probleem meer!
Wij mochten met Lieve onder de douche als ze haar temp. goed onder controle had. Dat was na 1 week. Ik ben met haar gaan douchen toen ze 1 weekje was. Echt heerlijk vond ik het! We douchen nu nog regelmatig lekker met ons meiske! Ze vindt het prachtig die douche stralen!
mijn man gaat al vanaf de eerste week met elijah onder de douche, ik sta dan klaar met een handdoek en kleed m dan aan (mijn zoon dan )
Ik ging met Anne al met 4 dagen onder de douche... Je moet wel met z'n tweetjes zijn. Anders sta jij bloot en nat je kindje af te drogen of je kind ligt nat op jou te wachten.
Ik zou eerst lekker mezelf gaan afdrogen, insmeren en rustig uitzoeken wat ik aan ging trekken hoor.. laat dat natte kouwe kind maar effe liggen.
Ik ging in de kraamtijd al met hem onder de douche. De kraamverzorgster pakte hem dan aan, en droogde hem af. Vond hij heerlijk, en nu nog steeds,hij word alleen zo zwaar.
Hier is Lynn de tweede week met papa onder de douche geweest en ze vindt het heeeerlijk..de eerste week lagen we nog in het ziekenhuis..
Teun stond met mij na 2 dgn onder de douche als ik het nu alleen doe neem ik het babybad erbij deze vul ik met handdoeken en als we klaar zijn leg ik Teun erin en dek hem lekker toe dan douch ik af en droog me af en als hij weer aan de beurt is is hij al bijna droog Asl het niet echt warm was in de badkamer voro hem deed ik de kruik lekker tussen de handdoeken...
wij douchen ,met daisy vanaf 2 weken ongeveer al.. dan hou ik haar gewoon goed vast onder de douche! ze vind het heerlijk.. en als ik zelf even mijn haar wil doen pakt mijn vriend haar over en die droogt haar af enzo.. of andersom
Wij douchen vanaf de eerste week al met ons mannetje, en hij vindt het heerlijk. Hij hoefde zich niet eerst op temp te kunnen houden. In het begin douchden we als we met zijn 2-en waren, maar nu doe ik het eigenlijk altijd als ik alleen ben. Ted wilt altijd rechtop onder de douche, zeg maar in boertjes houding. Ik heb een hele kleine badkamer dus loop meteen naar zijn kamer toe, ik zorg dat ik een hydrofiel luier in de badkamer heb en die doe ik om hem heen als ik nog in de badkamer sta. Dan loop ik met hem klemmend tegen me aan naar zijn kamer en leg hem neer op de commode en leg meteen een tweed hydrofiel luier over hem heen. Dan pak ik een handdoek en droog me af bij de commode, Ted ligt immers toch lekker warm. En dan trek ik mijn badjas aan en tuttel lekker verder met m'n mannetje We genieten er beide volop van!
toen de kraamhulp weg was ging hij al mee onder de douche. we zorgen altijd wel dat we met z'n tweeen zijn. een onder de douche en de ander pakt hem aan en droogt hem meteen af. ik was hem eerst en dan gaat hij lekker onder de douche of met ons in bad. en als hij eruit gaat doen we wel altijd een katoene luier om hem heen zodat hij niet te snel afkoelt. het is echt heelijk om samen te poedelen. liefs susanne