Douchen

Discussie in 'De lounge' gestart door wolffje, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik had non-stop schimmelinfecties, voor mij was Chilly juist wel een uitkomst. Ik weet dat als je met zulke dingen begint, je vaker schimmelinfecties kunt krijgen als je vervolgens stopt.. maar ja, die had ik toch al steeds.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik gebruik uitwendig altijd een beetje lactacyd. Inwendig niets, dat doet mijn lichaam zelf. Ik maak helaas al vanaf mijn puberteit afscheiding aan en ik vind alleen water dan niet prettig. De afscheiding is niets aan te doen helaas maar ik wil me wel schoon en fris voelen down under.

Huisarts rade hier ook zelf lactacyd aan! Zelfs de inwendige douche om juist de ph graad weer 'normaal' te krijgen. Die inwendige douche maakte het hier niet erger of minder erg maar vond het zelf gewoon onzin.

3. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Nu gebruik ik alleen water. Had nooit ergens last van en na gebruik van chilly meteen een schimmeltje.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik gebruik water en de blauwe chilly.

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Water

6. knap

knap Niet meer actief

Alleen water. Wel schaam haar met wat shampoo . Nooit ergens last van.

7. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

8. Islah

Islah Niet meer actief

Volgens mij is water voldoende.

9. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

#29 Wolkjuh, 29 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2013
    ......

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    water, nooit ergens last van of gekke geurtjes, mij hebben ze gezegd hoe vaker je met middeltjes van daaronder gaat wassen hoe meer je gaat ruiken.. weet niet of dat klopt natuurlijk maar voor mij dus alleen water

11. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Water en soms een keer lactacyd.

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik douche elke dag even snel en ik gebruik gewoon douchegel en daarna goed afspoelen... nooit ergens last van!! Alleen tijdens menstruatie gebruik ik Chili wasgel (die met die pepermunt) om me me lekker fris te voelen, ideaal vind ik dat spul.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon water. Nooit nasty luchtjes of infecties gehad.
    Oh ja, 1 keer tijdens de zwangerschap.

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik gebruik ook Lactacyd, vind ik toch prettiger en een frisser gevoel geven dan alleen water.

1x na mn menstruatie gebruik ik even een vaginale douche (met alleen lauw water erin), om van binnen wat te reinigen. Dat is niet nodig, maar voor mn gevoel voel ik me dan wel wat frisser down under ;)

15. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Gewoon de douche gel die ik ook gebruik voor de rest. Daarna goed afspoelen, en klaar. Nooit ergens last van gehad! (afkloppen)

16. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Alleen water.
    Een keer een infectie gehad, van m'n vriendje (nu man) gekregen die altijd met zeep waste. Dat hebben we daarna nooit meer gedaan en ook beiden nooit meer een infectie gehad.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou een man kan zijn zakie gewoon met zeep wassen hoor, tenzij hij het niet goed afspoelt oid en dan meteen met jou de liefde zou bedrijven? Ik denk dat het eerder ergens anders van was.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gewoon met water.

Zeep lactacyd ed word ook echt afgeraden door HA en de Gyn.

En hier nooit last van nare luchtjes oid.

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Water! Was emulsies of andere dingen zijn absoluut onnodig, je lichaam is prima in staat om zelf de boel gezond te houden. Het tast de ph-waarde van je vagina aan en kan problemen veroorzaken als je zwanger wilt worden.

Zo kan bv de samenleving van zaad en bm slijm slecht zijn, omdat de zaadcellen de zuurgraad van de bm niet of slecht overleven. Al mijn gyns waren mordicus tegen die zooi.

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    gewoon water en tijdens menstruatie of na de sex chilly die groene
    lekker fris

volgens mijn gyn kan t geen kwaad als je t tijdens je menstruatie gerbuikt en buiten je vruchtbare periode

Deel Deze Pagina