Douchen

Discussie in 'De lounge' gestart door wolffje, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Mijn doos zelf was ik nooit met zeep alleen met warm water 2 maal daags bij het opstaan en aan het einde van de dag, maar verder douche ik me met sebamed dit voelt het fijnste bij mij en doe dan wel zeg maar mijn liezen ook goed inzepen ermee maar verder niets

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Met zeep wassen is heel slecht voor je vagina. Ik heb een tijd bij een gyn gelopen wegens continu schimmelinfecties en dat komt dus door het wassen met zeep of andere wasemulsies zoals Lactacyd.

Dagelijks 1x wassen met warm water is meer dan voldoende! Anders verstoor je de natuurlijke zuurgraad en daarmee loop je meer kans op infecties. Aldus de gyn ;) Ik ben sindsdien ook alleen gaan wassen met water en nooit meer last gehad van infecties.

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    veel verschillende maar meeste komt toch wel op gewoon water uit,
    voor mij gevoel is dat niet voldoende maarja als je je haar wast en je boven lichaam loopt het er ook wel langs heen ;)
    bedankt voor jullie reacties

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Mijn huisarts raadde dit ook af,vooral de inwendige lactacyd.
    Ik gebruik een washandje met water en een heel klein drupje sanex zodat ik met toch wat frisser voel.
    Sanex is zeepvrij dus minder irriterend.

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Gehoord van de gyn dit. Al die was producten zijn ook niet helemaal goed voor beneden, maar alleen water droogt ook weer wat uit ( bij mij iig). Ik was met lanette creme voor onder de douche, verkrijgbaar bij de apotheek.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Van het merk eubos.maar heb het hier in NL nog niet gevonden...

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Gebruik ook Lactacyte maar dan Etos huismerk. Met name tijdens de menstruatie. Verder ook vaak gewoon water.

Deel Deze Pagina