Douchen

Discussion in 'De lounge' started by DastyQueen, Jun 24, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ffion

Ffion Fanatiek lid

Oct 23, 2017
    1,750
    2,475
    113
    Female
    Douchen iedere dag in de ochtend anders word ik echt niet wakker en voel ik me de halve ochtend een zombie (koffie is ook hard nodig elke ochtend). In de zomer ook gewoon 1x per dag in de ochtend, ik blijf zoveel mogelijk uit de zon en smeer geen zonnebrand, dus geen zweet en zonnebrand om af te wassen. Na een dagje strand oid douche ik natuurlijk wel nog even.

Mijn kinderen zijn net varkens, dus die moeten echt elke dag onder de douche anders worden die vieze klauwtjes en voeten echt niet schoon. Hogedrukspuit zou ook nog een goede optie zijn ;).

Hopsatee likes this.
  2. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik douche iedere dag. Met warm weer twee keer per dag. Als ik 1x per dag douche is dat altijd savonds, ga graag schoon m’n bed in. Gebruik altijd twee handdoeken, een voor m’n lichaam en een voor m’n haar. Die voor m’n haren gebruik ik twee keer. Die voor m’n lichaam elke dag een andere.

Hopsatee likes this.
  3. Tuttebella

Oh en de kinderen probeer ik elke dag in bad/douche te doen. Heel soms sla ik wel eens een dag over en maak ik ze schoon met een washandje, maar dat vind ik eigenlijk altijd veel meer gedoe.

Biny likes this.
  4. louan

louan Niet meer actief

Als je niet iedere dag doucht, vind ik wel dat je je moet wassen. Zeker je gezicht, oksels en doos.

Sommige mensen seksen met een kaaspoes/piemel yukkkk.

Lisanne1811 and Ysabella like this.
  5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hè bah :roflmao:

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,545
    113
    Een kaaspoes. :roflmao::roflmao::roflmao:

louan and DastyQueen like this.
  7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik moest hier echt een beetje van overgeven binnensmonds... :confused::roflmao:

8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Lief dank je wel!

Operatie aan mijn nek gehad. Dus nu schuivel ik richting douche, ga daaronder op een oude wijfen krukje zitten en man wast me en droogt me af. En ik hou met een haviks oog in de gaten of hij wel een schone handdoek pakt :roflmao:

Vitamientjuh and Lisanne1811 like this.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,545
    113
    Even een vraagje voor de mensen die 1 keer in de 3 a 4 dagen douchen, worden je haren niet ontzettend vet?

kadootje, DastyQueen and lloorrtt like this.
  10. Tuttebella

Huh echt? Of maak je een grapje?

Biny, Evanesco and DastyQueen like this.
  11. DastyQueen

Op vakantie wel ideaal! Dan mis ik namelijk altijd de hollandse kaas! Jij hebt dan alleen een kaasschaaf nodig en kan zo je broodje beleggen :D

pietje1987 likes this.
  12. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Wij zijn vast heel smerig maar om de dag tenzij je gesport hebt. En handdoeken gebruiken we ook gerust drie keer. En als de kinderen te moe zijn stop ik ze liever vies in bed dan dat ik ze krijsend ga wassen. Mijn haar was ik trouwens eens per week. Ook zo smerig.

Maar wij vinden het prima.

Blijdorp and Loetje85 like this.
  13. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Lekker toch? Hoef ik geen gel meer te gebruiken;).

Diro, DastyQueen and Ysabella like this.
  14. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,228
    28,194
    113
    Ai ai ai! Beterschap! *bloemetje*

DastyQueen likes this.
  15. DastyQueen

Waaghals :p

16. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Ik douche alleen op mijn verjaardag.. ik gebruik ook elke keer dezelfde handdoek, scheelt echt enorm veel was!!

Blijdorp, Evanesco, JisL and 4 others like this.
  17. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Ik vind dat ook hoor aan de wasbak is zo’n gedoe. Hier iedereen elke dag onder de douche en schone handdoek.

DastyQueen likes this.
  18. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,545
    113
    Oh jij bent zo'n type die aan het milieu denkt door geen gel te gebruiken. :roflmao:

DastyQueen and lloorrtt like this.
  19. Ffion

Ffion Fanatiek lid

Oct 23, 2017
    1,750
    2,475
    113
    Female
    Ik douche elke dag, maar was mijn haren maar 1x per week. Mijn ervaring is dat hoe vaker per week ik het was, hoe sneller het vet wordt.

Overigens, als ik eens moeite doe voor mijn haren (lastig haar, soort van slag/grove krul, maar niet overal, gedoetje om het in model te krijgen) en er dus schuim en/of lak in doe was ik het vaker.

Blijdorp and DastyQueen like this.
  20. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Nee pas bij dag 5 meestal...

DastyQueen likes this.

Share This Page