nee dat geloof ik niet, die halen wel een washandje er langs voor de daad! Toch?! Ik haal voor de seks altijd even een zwitsal doekje er langs ondanks dat ik dan die ochtend al heb gedoucht. Lekker fris haha.
Ik was mijn haren ook maar eens in de 3 dagen. Toen ik dat dagelijks deed (toen ik nog rookte) toen werd mijn haar juist sneller vet dan nu!
2x per jaar. Vlak voor kerst en vlak voor mn verjaardag. Kinderen en man net zo. Ik heb dus ook maar 2 handdoeken. In de winter gaan ze op de verwarming, droog = volgende in de douche. Als iedereen geweest is gaan ze in de was. Bij verjaardagen binnen 2 weken = ook dezelfde doek, daarna moet het weer opgeruimd zijn hoor
Nee hoor geloof zo dat ze met hun paturain doos gaan seksen. Zorg ook altijd voor een frisse onderkant, sowieso dat ik overal lekker fris ruik. Maar ik ben echt heel ijdel.
Ik douche elke dag in de ochtend en avond. Ongeveer 20 minuten per keer. Het is eigenlijk bij elkaar op geteld schandalig lang maar douchen is echt een van de weinige momenten op een dag dat ik even alleen ben en kan ontspannen. In de ochtend omdat er tijdens de nachtrust gezweet word en in de avond omdat ik na een warme douche veel fijner in slaap val.
Ik gebruikte vroeger ook 2 handdoeken per dag, voor zowel lichaam als haar elke dag een schone. Was mijn moeder nooit zo blij mee...
Kids elke dag Zelf om de dag, heb een droge huid waardoor douchen niet bevorderlijk is. In de zomer/sport wel elke dag. Oh en met een schone handdoek. En een aparte voor mijn haar.
@DastyQueen Hoe vaak in de week (of per dag)douchen jullie? Ik douche mij elke dag en om de dag mijn haar erbij. Douchen jullie in de zomer vaker dan in de winter? Niet perse, alleen als we naar het strand zijn geweest of als ik heel erg gezweet heb Douchen jullie kinderen even vaak als jullie zelf? Nee om de dag Op dagen dat je niet doucht hoe verfris/verzorg je je dan? Stel ik douche me niet, dan was ik mijn gezicht, oksels en onderkantje. Gebruik je voor elke wasbeurt een schone handdoek? Ja
Wat een luxe jezelf zo een extratje gunnen met je verjaardag. Daar kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen!