Douchen

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ben ik trouwens oprecht de enige die niet zo'n mega fan van douchen is? Ik lees alleen maar "lekker douchen" berichten.

    Echt, ik doe het omdat het moet. Maar vind het altijd een heleboel gedoe :p als ik niet zou gaan stinken zou ik t de dag voor mn verjaardag alleen doen denk ik haha
     
    Aaf88, Angel1980 en Blijdorp vinden dit leuk.
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    Was jij je haar elke dag dan? @DastyQueen ik voel een nieuw topic aankomen:p


    Ik douche elke dag maar was echt niet elke dag mn haren hoor..
    Meestal om de 2/3 dagen... waar ik dan als het 3 dagen is de laatste dag droogshampoo in mn haar doe en regelmatig ook vast, niemand die mn vieze haar ziet:p

    Vaak zit het ook pas op dag 2/3 goed:rolleyes:
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    ik vind het heeeerlijk, meestal :D

    En in de winter heb ik t ALTIJD koud, dus ook dan vind ik het heerlijk.. het enige moment van de dag dat ik t warm heb:)
     
  4. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Nee om de dag! Maar als ik het na 2 dagen niet was word ik echt chagerijnig van het feit dat het niet meer zit en vet word.
     
  5. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.020
    2.374
    113
    Vrouw
    De ene keer om de dag en de andere keer elke dag. Nooit langer dan 1 dag ertussen.
    Daarbij was ik altijd mijn haar als ik douche.
    Als ik in de ochtend douche was ik mij in de avond nog voor het slapen gaan en andersom.

    De dag dat ik niet douche gebruik ik een washandje om mijn gezicht, oksels, ‘edele delen’, enz te wassen. Dat dan 2 keer, bij opstaan en voor het naar bed gaan.

    Mijn handdoek gebruik ik maximaal 2 keer.
    Washandjes eenmalig en gaan dan de wasmand in.

    Ben ik geslaagd bij de douche-inspectie @DastyQueen :D
     
  6. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    Ik doe mn haar dan gewoon vast:D

    Ik heb sowieso sins een tijd onhandelbaar haar... dus heb t amper meer los.. tenzij ik de stijltang erdoorheen haal...maar dat vind ik echt teveel tijd kosten.. en daarbij hoop ik nog iets langer met mn haar te doen, dus vaak stijlen is geen optie
     
  7. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Ik douche elke dag, sta er gemiddeld 10-15 minuten onder. Haren worden altijd gewassen en mijn benen wil ik elke dag geschoren hebben, kan niet tegen stoppeltjes.
    Op warme dagen of wanneer ik mij vies voel stap ik voor de tweede keer op en dag onder de douche mijn haren gaan dan in een knot en dan spoel ik mezelf even snel af.
    Dat laatste doe ik ook wel eens op dagen wanneer ik geen zin heb om mijn haren te wassen.
    Mijn dochter gaat om de dag in bad, we wassen haar wel elke dag.
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Had ik ook. Ik waste het eerst elke dag, maar je moet het steeds een beetje langer uitstellen (evt met behulp van droogshampoo) en dan wordt het steeds minder snel vet.
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  9. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Man en ik douchen elke dag, soms 2 keer. Oudste doucht 4-5 keer per week en de jongste 2, 2-3 keer per week.
     
  10. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Ja ik ook! Ik wil alleen een badmuts gaan kopen. :oops::roflmao:

    Ik gebruikte elke dag de style tang. Nu niet meer, vaak doe ik het inderdaad net als jij vast.
     
  11. regenboogworst

    regenboogworst Fanatiek lid

    22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik hou van douchen ik sta er gerust 20-25 minuten eronder elke avond.
    Kinderen ook elke dag die spelen veel buiten die zitten vaak onder het zand/modder.
    In het weekend gaan ze lekker in bad ipv douchen.
     
  12. mellanie76

    mellanie76 VIP lid

    5 aug 2016
    17.645
    800
    113
    moeder
    Rotterdam
    Elke dag! En veel te lang.
    Mijn kinderen ook elke dag,hoort bij hun structuur en een fijn momentje voor het slapen gaan.
     
  13. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    Zo'n mooie met panterprint:roflmao:

    Overigens gebruikte ik die dingen vroeger ook altijd hoor:o::|
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  14. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Van die droogshampoo krijg ik echt rillingen. Wat een vies spul zeg. :oops: Heel soms uit nood, gebruik ik de droog shampoo, maar het liefst staat ie achterin de kast.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  15. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Ja ik wil de lelijkste badmuts die er is kopen. Panterprint is nog te "netjes":roflmao:

    Lijkt mij super handig, vooral als je de dag daarvoor de style tang hebt gebruikt.
     
    Biny vindt dit leuk.
  16. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    hahahah

    Zit jouw haar dan nog goed na t slapen?!
     
  17. Loetje85

    Loetje85 Bekend lid

    17 jun 2016
    814
    200
    43
    Naja, ik ben niet vies van mezelf en ik laat de handdoeken altijd netjes uithangen en helemaal opdrogen na gebruik. Ik zie echt niet in waarom ik een handdoek na 1x gebruiken in de wasmand zou gooien. Sterker nog, vroeger thuis ging dat er echt niet in bij mijn moeder. Die werd echt kwaad als we iedere keer een schone handdoek pakten en ik begrijp dat! Je bent toch schoon als je onder de douche vandaan komt?
     
    Nescio en Blijdorp vinden dit leuk.
  18. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Nou nee, maar het is dan nog wel style. :D
     
    Biny vindt dit leuk.
  19. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.029
    961
    113
    Vrouw

    Pff nou toen ik zwanger was vond ik het ook niet fijn hoor. Moeizaam met afdrogen en aankleden.
    Ik douche elke dag, max 5 minuten. Man om de dag denk ik. Kinderen 2-3 keer per week.
    De reden daarvoor is dat ze het echt haten. Het is elke keer gejank, gekrijs, gegil etc. Dus tot ze het zelf kunnen doen we t niet te vaak. En natuurlijk wel als ze echt vies zijn. Als het lekker weer is mag het ook buiten onder de tuinslang :D

    Ik kan dan echt niks met super schone mensen. Familie van mij ook, kind moet uit school/ spelen/ boodschappen doen gelijk douchen want dat is vies. In de tuin spelen gaat onder toeziend oog, om het halfuur handen wassen. Overal zon flesje zeep mee. Heel vermoeiend vind ik.
    (Jochie is ook echt constant ziek, vraag me wel eens af of dat meespeelt)
     
    Chocolat, Loetje85 en Marchella vinden dit leuk.
  20. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Ehm ik heb niet echt een vast patroon... Sowieso om de dag, maar soms iedere dag ivm sporten, zweten, seks enzo. Ik heb een hele droge huid dus als ik 2 dagen achter elkaar heb gedoucht dan heb ik vreselijk jeukende onderbenen en onderrug (ondanks badolie en body oil). Voor de dagen die ik niet douche hebben ze washandjes en een wasbak uitgevonden.
    Mijn haar was ik om de 2 dagen ongeveer.
    Handdoeken voor mijn haar gebruik ik soms wel 3x, die voor mijn lichaam max 2x (liefst maar 1x maar soms heb ik de was nog niet gedaan).
    Dochter gaat 2 a 3x per week in bad en heeft ook zo'n jeukende/eczeem huid. Andere dagen een washand, maar sowieso wordt overdag regelmatig gezicht, handen en voeten gewassen bij dr.

    Zo iemand nog vragen? ;)
     
    Biny vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina