hallo. Ik ben een beetje verliefd op een man van 25 ( ben zelf 34 ) vind het eigenlijk best wel heel jong. ik heb 2 kinderen van 7 en 3 en daar heeft hij ook geen problemen mee, maar voor mijn gevoel is het wel wat raar. hij is wel erg jong. mijn ex was een heel stuk ouder dan mij, dus het verschil voelt zo ook wel dubbel zo groot aan, haha. maar de man veel jonger dan de vrouw vind ik ook weer anders. ik durf er nu niet echt voor te gaan, ken hem via internet en heb hem nog niet in het echt gezien. maar twijfel gewoon teveel over het leeftijdsverschil. voor de rest lijkt hij perfect, knap, lief, veel humor hihi. pff moeilijk, vinden jullie het raar als de man bijna 10 jaar jonger is ?? of moet ik et gewoon proberen haha. twijfel twijfel, ...
Heerlijk, verliefd zijn! Ik zou eerst eens met hem afspreken. Misschien valt hij ontzettend tegen! Mochten jullie wel een enorme klik hebben, dan kun je altijd nog bedenken wat je/jullie wil(len). Trek wat leuks aan, dof je op, en geniet van een leuke date!! Veel plezier
Dankje, voelt idd heerlijk weer die vlinders in je buik haha. voel me ook weer jong maar was ook 13 jaar bij mijn ex en nooit nog een andere date gehad vind het sowieso spannend haha.
Op zich maakt zo'n leeftijdsverschil niet uit lijkt me. Wat wel belangrijk is, is of jullie op 1 lijn zitten. bijvoorbeeld met kinderen. Jij hebt ze al, bent 34. Wil hij nog kinderen en wanneer dan? Zou jij dat nog een keer willen? Dat soort dingen lijkt me wel belangrijk om in een vroeg stadium te weten.
Das idd ook heel erg belangrijk. ik vind 2 genoeg. hij is gek op kinderen maar weet eigenlijk niet of hij zelf persee kinderen wil maar eens over praten. ik ben zelf blij dat ik uit de pampers ben en weer wat meer andere dingen kan doen.
Heerlijk dat gevoel en herkenbaar. Wij schelen ook 10 jaar en eerlijk.... Ik merk er niks van. Leeftijd is maar een getal.
Ik ken meerdere stellen waarbij de man (een stuk) jonger is dan de vrouw. Niks mis mee! Maar zou hem eerst maar eens gaan ontmoeten, wie weet is hij in het echt heel anders dan via internet.
ja mijn ex was ook een stuk ouder dan mij, maar nu het andersom is vind ik het toch een beetje raar. ik weet et niet haha. hij klinkt wel veel volwassener als mijn ex, en kan goed met hem praten.
Ik zou daar niet naar kijken. Als het klikt en goed voelt, ga d'r voor! Mijn ex was 7 jaar ouder. Mijn man is 2 jaar jonger. Nou mijn man is 1000 maal volwassener dan m'n ex ooit is geweest. Dus dat zegt niks. Luister naar je hart 😘
Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik ben 30 en mijn vriend is 27. Tussen ons gaat het prima. Ik noem hem altijd mijn toyboy Ik vind het zelf niet zo'n probleem. Ik had het bijvoorbeeld erger gevonden als hij kleiner zou zijn dan ik haha
Ik zou eerst eens afspreken en kijken hoe het loopt. Mocht de klik er zijn en alles goed gaan, dan maakt dat getal toch niet uit
Ik Shrek 10 jaar met mijn man . Ik ben dan wel jonger dan mijn man maar ondanks dat leeftijds verschil passen we goed bij elkaar. Ik ben altijd al een oud wijf geweest dus dat klikte wel haha. Voor later vind ik het wel een nadeel . Met pensioen gaan bijvoorbeeld
ik was 32 toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Iemand zei mij dat hij 29 was, ik vond dat niet zo'n probleem. Na meerdere dates (en nooit naar leeftijd gevraagd te hebben, hij was immers 29) vertelde hij bijna jarig te zijn. Hij werd 24 Ik was in shock.. Hij dacht dat ik 29 was en ik dus dat hij het was. Ik heb 'het daten gestopt', net als jij was mijn ex een stuk ouder (7 jaar ouder) en tjonge, dat verschil was dan weer 14 jaar!! En dan kom je weer tot je positieven en ontdek je dat het eigenlijkbest een beetje stom is, we hadden het nl best heel leuk. Contact maar weer opgezocht en langzaam aan aan gewend. We hebben nu een dochter van bijna 2. Ja hoor, tuurlijk merk ik het wel eens. Zo zal mijn ex het ook wel eens gemerkt hebben, maar het is niet zo dat het me stoort. We hebben het leuk, staan aardig op 1 lijn en qua uiterlijk valt het eigenlijk helemaal niet zo op, sterker nog, mensen hebben hem wel eens ouder geschat dan mij . Hij is nu 30 en ik 38.
Hierin heb je zeker gelijk. Echt niet alles zal makkelijk zijn en je zal ook vanuit je omgeving dingen horen. Maar wanneer alles geland is en mensen zien dat je gelukkig bent en het goed gaat hoor je er verder niks meer over. Zelf was ik 16 jaar samen met mijn ex die 4 jaar ouder was. Nu dus 10 jaar jonger. Hij is alleen zoveel volwassener als dat mijn ex ooit geweest is en zal worden. Je zal nog wel tegen praktische zaken aan gaan lopen maar als de liefde goed zit en de band sterk genoeg is komt dat echt wel goed. Hoe lang ken je hem al en wanneer spreken jullie af? Lijkt me goed dat te doen om te kijken of het echt klikt voordat je je allemaa van zulke vragen op de hals gaat halen.
Dat dus. Maar ook dat hij zich beseft dat een relatie met 'bonuskinderen' je leven heel erg kunnen veranderen. Zit hij al in de huisje-boompje-beestje' fase? Dat lijkt me de vraag, die je beantwoord wil hebben. De leeftijd an sich boeit niet zoveel.
Ik zelf niet dan maar mijn moeder is 9 jaar ouder dan mijn stiefvader is. Ze kwamen bij elkaar toen ik 10 was, dit in ieder geval niet raar gevonden. Ja natuurlijk heeft mijn moeder wel negatieve reacties ontvangen maar dit was eerder omdat ze van mijn vader naar mijn stiefvader ging en mensen het als 'een oudere man inruilen' zagen. Trek je er niks van aan en probeer ervan te genieten. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar als jullie er beide achter staan en op een lijn zitten zal het leeftijdsverschil jullie ook niet in de weg zitten. Edit: dat van mijn moeder kwam voor velen (incl de kinderen) onverwachts (staat er nu een beetje raar nu ik het nog eens teruglees)
Ja, dat was hier ook, eerst natuurlijk grapjes van zijn vrienden en mijn vriendinnen (toyboy etc etc) tot ik zijn vrienden leerde kennen, ze bonden direct in. Geen idee wat voor Moeke ze in hun hoofd hadden maar ik voldeed in ieder geval niet aan dat plaatje.