Douchewand/muren schoonmaken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 12 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.596
    4.634
    113
    Neem een goede waterontharder. Die haalt alle kalk uit het water. Erg goed voor je huid en haren. En okk voor de levensduur van alle apparaten in huis (wasmachine/vaatwasser). Geen kalk meer te zien.
     
  2. janny

    janny Actief lid

    29 mei 2010
    333
    47
    28
    ja dat is nog prima te drinken. En voor je huid is het juist goed. Even geen betrouwbare bron bij de hand maar er is genoeg info over te vinden.
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Tegels doe ik 1x per week.
    Op dinsdagavond maak ik altijd badkamer helemaal schoon.

    Wij maken wel de thermostaat kraan droog en trekken de vloer droog (antislip vloer)

    Nu heb ik net een nieuwe douche dus geen kalk oid.
    Maar wij zien wel dat als je het goed bij houd het je veel minder kalk hebt.
     
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.642
    3.012
    113
    Vrouw
    Nee doe ik nooit. :D
     
  5. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.984
    1.324
    113
    #65 Koraal82, 17 jul 2019
    Laatst bewerkt: 17 jul 2019
    Thnx voor jullie reacties. Ik heb tegen mijn man gezegd dat hij nu minimaal de kraan met een handdoek moet afdrogen en dat er geen zeepresten op de vloer mogen liggen. Denk dat ik hem gewoon een keer de badkamer laat poetsen misschien ziet ie dan het nut er beter van in :). Alles droogmaken hoeft van mij niet na elke douchebeurt maar met zo een trekkertje ff overal langsgaan vind ik eigenlijk echt maar een moeite van niks. Maar dat laat ik hem over een paar weken pas doen anders is het teveel ineens ;):roflmao::D

    PS: ik denk inderdaad niet dat de schoonmaakster iedere week alle tegels helemaal schoonmaakt. Lijkt mij dat daar te weinig tijd voor is.

    Ik zat overigens wel te denken om misschien zo een apparaat van Karcher te kopen waarmee je met stoom alles schoon kan maken. Iemand daar ervaring mee (misschien @DQueen )?
     

Deel Deze Pagina