Wij willen onze badkamer verbouwen. Bad eruit en een inloopdouche maken. Nu twijfelen we heel erg tussen een douchewand of een muurtje van glas blokken. Ik ben een beetje bang dat het zo kolossale muur gaat worden in onze niet zo grote badkamer. Wie heeft er wel zo'n muurtje en hoe bevalt dat? Plaatjes op internet vinden we mooi maar daar zijn de badkamers ook erg ruim.
Namens alle (ex)-schoonmaaksters ter wereld; neem niet zo'n glazen douchemuurtje met allemaal voegen er in. Bij voorbaat dank. Je bent langer bezig met het ontkalken van het glas en de voegen reinigen dan met héél die badkamer, keuken en toilet bij elkaar. Man man man, wat een verschrikking! Ik doe het werk al 3 jaar niet meer en heb er nog nachtmerries van! Maar verder alles goed hoor Het staat inderdaad wel mooi.
Wij hebben douchedeuren en ik vind het een crime om ze schoon te maken.. Als het even kan zou ik dus voor een muurtje gaan.
Wij zijn voor een glasplaat gegaan omdat een muurtje erg veel ruimte inneemt. Inderdaad erg mooi in heel grote badkamers, maar in de kleinere badkamers niet zo prettig.
Ik zou persoonlijk voor een douchewand gaan. Door glasblokken oogt het heel druk, waardoor een kleine badkamer al snel nog kleiner lijkt.
Mijn ouders hebben zo'n blokken en die zijn prachtig. Maar als je badkamer echt ini mini is, zou ik eerder gaan voor een glaswand.
Glaswand. Zeker in een kleinere badkamer. En zo erg is dat toch niet om schoon te maken. Als wij gedouched hebben maken we hem droog. Schoonmaken kleine moeite.
Wij zitten midden in de verbouwing(badkamer toilet &hal ) op dit moment En wij hebben voor een glas wand gekozen Online besteld ivm de maat en dat scheelde bijna 400 Ik heb er nog geen foto van helaas de badkamer word eind volgende week opgeleverd
Het gaat een douchewand worden, al die voegen bij zo'n muurtje zie ik inderdaad niet zitten bedankt voor de tip!