aangezien het zo belachelijk koud is.. vroeg ik me af... krijgen we dit jaar een witte kerst? wat denken jullie
Ik denk dat een witte kerst er (weer) niet echt in zit... Zou wel leuk als het zo was! Enne, zo belachelijk koud vind ik het niet hoor... het is overdag rond of boven het vriespunt.
zou sneeuw ook leuk vinden zonder kerst.... Maar denk het nie...Na het weekend wordt het weer wat warmer begreep ik
Ik vind het ook koud (hoezo opwarming?), maar vrees dat een witte Kerst er niet in zit. Het is al jaren geleden, maar ik blijf er op hopen!
Las net dat het in het zuiden van het land al wel gesneeuwd heeft, of klopt dat niet? Hier in iedergeval nog niks.
@Manuela79 Je zit zeker lekker binnen hihi... Moet iedere middag post bezorgen en ik kom behoorlijk verkleumd thuis... en dan ben ik nog wel in beweging
Wij hadden hier net sneeuw ! Heel weinig en hele kleine vlokjes maar het was sneeuw ! Hoop op een witte kerst.
volgens mij komt het niet door de sneeuw,, Maar de takken van de bomen zijn allemaal wit Het lijkt me wel leuk een witte kerst
Ik haat sneeuw Ik hoef geen witte kerst hahahaha Al zal ik het wel heel leuk vinden voor Vigo. Maar ook ik denk dat het er niet in zit dit jaar...
ik wil ook sneeuw! een dik krakend pak! en dat het lekker lang blijft liggen! zo is mijn tuin nu. ik wil SNEEUW! http://i1.tinypic.com/6kpvgx4.jpg