Douglas Out Ici Paris In Wat veel dames hier al hebben gezegd, ik vind ze bij de Douglas niet vriendelijk. Van die opgekrikte dames. Ik heb een keer een gesprek gehoord tussen twee Douglas dames. De ene juichde omdat ze morgen geen rokje hoefde te dragen, maar in een spijkerbroek mocht komen. Het was haar beurt. Tsss...
Ik ga voor Douglas, vooral op de lijnbaan in Rdam zijn ze erg aardig. Ik kocht een luchtje krijg er dan echt heel veel gratis dingen bij, voor mijn man kreeg ik een grote tube van biotherm gratis erbij! Dat mag wel vaker gebeuren natuurlijk haha
Ik ga ook voor ICI Paris. Veel aardiger personeel en veel leukere ingepakte cadeautjes. Afgelopen zaterdag ben ik in beide winkels geweest, maar in de douglas vind ik ze echt onbeschoft, lang wachten, en alleen maar arrogante blikken.
Ik ga liever bij geen van beide, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik echt voor ici paris. Vind de winkel alleen zo ongeorganiseerd, kijkt niet lekker weg ofzo. Bij de douglas kom ik niet eens meer binnen, laat me echt niet door een of andere omhooggevallen plamuurkop vertellen wat goed voor mijn huid is. Het liefst ga ik naar (1 in het speciaal) Pour Vous, geweldig daar. Maakt niet uit of ik daar kwam om te neuzen of om flink geld uit te geven, altijd vriendelijk en behulpzaam en veel kortingen
Idd doen ze bij Douglas wat uit de hoogte, dat is ook mijn ervaring. Je mag de make-up ook niet zelf uitzoeken. Dan loop ik liever door naar de Bijenkorf, daar pak je de make-up van Clinique zo uit het schap!
Ici Paris! Vriendelijk, wordt altijd goed geholpen, aandacht voor kadoos en altijd wat extra's om uit te proberen.
Hier in de stad zit beiden, maar ben nog nooit bij ici paris binnen geweest... Ik heb het niet zo op die barbies van de douglas idd, maar nog nooit iets naars meegemaakt hoor. Volgende keer toch maar eens kijken bij ici paris!
ik ga ook altijd naar ici paris, waarom? omdat ze bij ici paris een gratis klanten kaart hebben. en ook omdat ze veel aardiger zijn bij ici dan bij douglas. bij douglas zijn er echt van die opgedrikte miepen die denken dat ze meer zijn als jij. bah daar houd ik niet van
Ik vind de Ici Paris ook beter en leuker. Ik heb een jaar geleden Chanel Allure voor mijn man gekocht en deze was kapot. Ik had echt geen flauw idee meer waar ik die had gekocht. Wij zijn dus afgelopen maandag naar een Ici Paris gegaan, het verhaal uitgelegd en we kregen gewoon een nieuwe! Hun sturen de oude natuurlijk gewoon terug, maar toch... super aardig! En het is nog een behoorlijk duur luchtje ook én 50 ml. Oh en als je goedkoop parfum wil kopen, kan je dat beter via het internet doen. Dat doe ik tenminste wel, het scheeld altijd wel iets en het wordt nog thuis bezorgd ook
Weet je wat? Kijk even hier: http://www.douglas.nl/nl_NL/store/mydou ... walkin.tem En dan kijk je rechts beneden in de hoek. Volgens mij staat daar toch echt dat de kaart 12,50 kost.