Hi ladies! Ik maak me een beetje zorgen. Ik ben nu 16 dpo en mn testjes lopen niet echt op. Test van 1-12 was tot nu toe het duidelijkste al zie je dat niet echt op foto. Toen met directe ochtendurine getest en de afgelopen 2 testen met tweede urine. Zou dat nog iets uit kunnen maken?? De laatste twee zijn trouwens van gisteren en vandaag. Ik heb de 29e ook een cb test gedaan en die gaf 1-2 weken zwanger aan.. voel me verder wel zwanger en heb wat symptonen/klachten. 23e echo. Heb ook al bloed laten prikken en krijg hier over 2 dagen uitslag van. Al wil dat nog niks zeggen aangezien het hcg op moet lopen dus dan zou ik daarna nogmaals moeten laten prikken. Ik had gewoon graag gezien dat de testen oplopen
Hou mikkiej32, Allereerst voorzichtig gefeliciteerd! Je testen lopen inderdaad nog niet heel erg op. Maar dat hoeft natuurlijk ook geen knaller te zijn. Je streepjes zijn wel duidelijk genoeg. Mijn testen liepen ook niet heel hard op. Ik had 19nov mijn nod, was echt geen knaller ook erg vaag zelfs. De 20e ietsjes donkerder en pas de 21e echt veeeeel donkerder. Misschien is je ei later geweest? Het kan alle kanten op en zal spannend blijven En je testen zijn niet lichter geworden toch? Ik ben gestopt met testen na die ene die donkerder was, het maakt je anders zo onzeker Probeer rustig te blijven, hoe moeilijk het ook is Je hebt geen bloedverlies en geen krampen. Dus meestal is dat een goed teken... Sterkte en succes!
Ik vrees ook het ergste, hij had al veel meer moeten knallen, zeker omdat de hcg al 2 keer had moeten verdubbelen. Maar wie weet loopt het goed af, succes met wachten!
hmm, bij mij was dit geen goed teken, ik wil je niet bang maken natuurlijk maar bij mij was dit een teken van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dus ik zou wel overleggen met een verloskundige of gyneacoloog. Succes! Hopelijk mag je gewoon genieten van een goede zwangerschap
Ik had precies hetzelfde en dat ging prima gelukkig. Het zegt dus niet altijd alles zo een oploop. Ik zou ook stoppen met testen als ik jou was. Laat het over je heen komen. Het enige eat zekerheid bied is een echo dus probeer te genieten!
Ei is rond de 18e geweest.. Test moest nog een beetje indrogen denk ik want hij is nu wel ietsjes donkerder dan gisteren zag ik.. dus nee, lopen niet terug. Net met verloskundige gesproken en ze geeft aan dat ik niks af moet lezen aan die testen omdat het puur een momentopname is. Echo's e.d. worden ook niet eerder gedaan dus het is gewoon afwachten tot de 23e .. maar pff, ik en afwachten hihi.. Verder idd gelukkig nergens last van. BBZ, pff moet er echt niet aan denken hoor
Ik heb geen ervaring met oplopende testen, omdat ik oas na NOD testte (ook om dit soort dingen te voorkomen...ik zou mezelf dan gek maken), maar na NOD was het bij mij wel echt een knaller van een test. Misschien over een aantal dagen nog eens proberen, dan zou het streepje wel echt wat duidelijker moeten zijn.
ik zou ook later nog eens testen, daarnaast kan het altijd gebeuren dat een test raar doet en dan minder donker is dan verwacht.
Ik had bij m'n eerste twee zwangerschappen ook van die niet zo knallende testen. Kinderen zijn inmiddels 4 en 6 dus is helemaal goed gekomen!
Mn zorgen zijn alweer wat gezakt. Ik moet mezelf niet zo gek maken! Zolang ik verder nergens last van krijg is het goed. Ik zal over een week weer een test doen en wacht mn echo maar gewoon af.
Hmm mijn test zag er zo uit op 12 DPO. Hoop voor je dat ze alsnog mooi op gaan lopen en het goed zit! X