Hallo! Ben zoals jullie in de banner kunnen zien 5 weken zwanger. Nog erg pril dus. Maar ben een beetje ongerust vandaag en hoop dat jullie me kunnen geruststellen. Ik heb alleen een heel drukkend en gespannen gevoel in mijn buik. En heb last van witte en gele afscheiding? Is dit normaal? Dit is voor mij m'n eerste zwangerschap en weet wat ik hier nou van moet vinden. Help! Ik hoor het wel. Liefs Elly.
De afscheiding hoort erbij... maar dat drukkende buik weet ik niet...ik had wel veel ongesteldheidskrampen...misschien bedoel je dat ook (haha). Geniet ervan en gefeliciteerd!
He Missym! Bedankt voor je antwoord. Jij trouwens ook gefeliciteerd met je zwangerschap, gaat alles goed met je? Nou ongi-krampen heb ik vorige week gehad en dat lijkt nu te zijn veranderd in een drukkend gevoel. Kan het de baarmoeder zijn die aan het trekken is? Liefs Elly
afscheiding is heel normaal heb ik ook, ik heb trouwens ook af en toe licht ongi-achtige krampen, schijnt ook normaal te zijn.
Als eerste gefeliciteerd ! Mischien al wat last van bandenpijn/groeiende baarmoeder/verschuivende organen.... (?) Ja lekker he
GEFELICITEERD! Ik weet denk ik wat je voelt, want ik heb ook last van een drukkend gevoel. Ik geloof dat het je darmen zijn die aan het verschuiven gaan, en trager gaan werken. Ook heb ik veel last van afscheiding, Dus maak je geen zorgen! Zolang het geen heftige krampen worden, en geen bloed dan gaat het allemaal goed!
GEFELICITEERD! Ik weet denk ik wat je voelt, want ik heb ook last van een drukkend gevoel. Ik geloof dat het je darmen zijn die aan het verschuiven gaan, en trager gaan werken. Ook heb ik veel last van afscheiding, Dus maak je geen zorgen! Zolang het geen heftige krampen worden, en geen bloed dan gaat het allemaal goed!
Hallo allemaal, Nou maak je maar geen zorgen om de afscheiding hoor. Ik heb daar ook veel last van en ik heb vandaag van de huisarts gehoord dat het erbij hoort. Het moet alleen niet vreemd ruiken of klonterig zijn. Ik heb nog steeds erg veel last van krampen in mijn buik gehad. Dit vooral s'nachts. Vandaag eenecho laten maken en alles is in orde. Ik heb zelfs het inimini bevruchtje eitje gezien. Over de krampen kunnen ze weinig zeggen. Vermoedelijk door het oprekken van je baarmoeder en het verschuiven van je organen. Wel erg lastig hoor! IK doe s'nachts geen oog dicht. Groetjes Sam
Ook ik had dat in het begin last van me buik. Was ook iedere keer bang dat ht fout zou kunnen gaan maar zoals andere al zeggen zolang er geen bloed is is het goed en hoort het er gewoon bij. Zou zeggen geniet van je zwangerschap. Groetjes Linda
Nou meiden bedankt! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit meemaakt! Wat vervelend Sam dat jouw krampen 's nachts zo heftig zijn dat je er niet van kan slapen. Lijkt me erg vervelend! Tja we wilden allemaal graag zwanger worden en dan krijg je de kwaaltjes erbij hahahaha Nogmaals erg bedankt voor jullie geruststellende antwoorden. Liefs Elly.