Doutzen Kroes over paar weken al aan de slag AMSTERDAM - Doutzen Kroes is net bevallen van haar eerste kind, maar haar eerste klus staat alweer over een paar weken geboekt. Over drie maanden moet Doutzen zelfs alweer in bikini stralen. Het Friese model beviel vrijdag van haar zoon Phyllon. In eerdere berichten na de bevalling werd nog gesproken over een rustperiode tot na de zomer. "Doutzen is zo atletisch gebouwd, dat ze over een paar weken vrijwel zeker weer in shape is", zegt haar manager tegen het AD. Ze wordt dan gefotografeerd voor het kledingmerk Repeat. "Eind april wil Doutzen haar oude figuur weer helemaal terughebben. Dan moet ze in bikini de catwalk weer op voor het Amerikaanse lingeriemerk Victoria's Secret." Zwangerschapskilo's Het 25-jarige model moet dus snel weer aan de slag om haar zwangerschapskilo's kwijt te raken. "Doutzen neemt in ieder geval de eerste tijd even rust om van de bevalling bij te komen. Verder zal ze ongetwijfeld hard gaan trainen." nu.nl Nou Doutzen zal nu misschien al op de grond liggen om buikspieroefeningen te doen.. who knows . Die kilo´s zullen er vast wel afkomen maar vraag me af hoe die ´sterren´ altijd weer een heel strak velletje krijgen. Ben benieuwd of ze het haalt binnen die 3 maanden. Hier nog zat vel over van de afgelopen bevalling..
Ligt er natuurlijk ook wel aan hoeveel je aangekomen bent... Ik was 10 kilo aangekomen en aangezien Thirza 4,3 woog en ik nogal wat vruchtwater had, was ik er daarvan direct na de bevalling 9 weer kwijt... Ik heb trouwens nooit mijn strakke buikje weer teruggekregen, is altijd wat slapper gebleven. Maar ik ben dan ook nooit gaan trainen ofzo Die modellen gaan echt in een strak regime weer trainen hoor, dat is echt niet grappig. Tja, 't is maar wat je ervoor over hebt.... ze verdient er ook een hoop geld mee natuurlijk. Ik verdien persoonlijk liever wat minder en da gewoon de tijd hebben voor je kleintje en voor jezelf om rustig bij te komen...
Prima toch, 3 maanden is toch niet vreselijk snel? Ik was 25 kilo aangekomen en dat was met 3 maanden al lang weer weg en redelijk strak.
Verschrikkelijk lijkt me dat. Maar goed, het is haar werk en ik snap het wel. Elke vrouw is anders. Bij mij plakken er nog 6 kilo teveel aan. Nu aan de lijn en weer sporten ( na 6 maanden pas, ha ha) Maar BV zal ze wel niet geven.
ja kwa herstel is het echt bij iedereen anders. ik klapte gewoon weer in mijn oude figuur na de bevalling. bij alicia 28 aangekomen en binnen 4 wk zonder iets te doen 36 kilo eraf. nando 30 kilo eraan en 30 kilo eraf. buik is weer strak en niks geleden zonder sporte, dieet of iets dergelijk. maar goed voor haar is der figuur der inkomen en zal wel moeten vechten om weer op de catwalk te komen. vind de weken na de bevalling te kostbaar om aan me figuur te denken
ik was binnen een maand zelfs 7 kilo lichter dan voor mn bevalling en een buik heb ik ook niet.Ik was ook nog geen 10 kilo aangekomen. Het kan dus wel gewoon alleen is het mede afhankelijk van wat je bent aangekomen en wat je gewoon voor huid hebt.
Ik kwam 15/16 kilo en zat na een dag of 10 weer in mijn eigen kleding. Zit nu nog 3 kilo aan maar goed ik let ook niet echt op wat ik eet enzo. Als je traint en geen rotzooi eet en van nature slank bent dan is 3 maanden echt wel te doen. Hopelijk kan ze eerst nog lekker genieten van de kleine
Wat ik me afvraag: hebben die bekende dames nooit geen last van striemen ofzo ? :O Ik zat helemaal onder!! (ondanks dat ik smeerde met olie etc ) En nu lijk ik nog steeds op een zebra
Ja ik ben ook weer op gewicht, beide keren trouwens heel snel weer.. maar om nou zo snel weer zo´n catwalk lichaam te hebben? Die mensen zijn zo streng wat je figuur betreft. Mijn lichaam zal nooit meer zo zijn als voor de bevalling.. ze zal wel keihard aan de bak moeten, lijkt me enorm zwaar met zo'n klein hummeltje (of zal ze die al veel uitbesteden?), onder de hormonen enz.
Overigens had ik bij de eerste ook geen vel, bij de tweede wel terwijl mijn buik toch een stuk minder groot was.. misschien is dan de elasticiteit eruit?
Ja geen idee. Misschien wel. Ik word een echte "moeke"als ik zwanger ben en als ik BV geef. Maar als ik dus weer ga lijnen en sporten heb ik wel helemaal mijn oude figuur terug. Maar niet vanzelf helaas zoals een paar hierboven. Maar Doutzen is ook wel super mooi hoor. Mooie vrouw.
Vond Doutzen wel redelijk stevig tijdens de zwangerschap geworden, ben benieuwd hoe snel ze er weer van af is. C.
Maar neem aan dat jij niet af hoef te vallen voor je werk? (ga ik maar even van uit ) Dus zij zal eerder aan de bak moeten Vodn haar ook best wel stevig geworden in de zwangerschap. En ja striemen hoeft net perse, ik heb ook geen enkel streepje. Ik loop ook nog steeds met 2 a 3 kg extra rond na 2 jaar , maar moet eerlijk bekennen dat ik er ook helemaal niks voor gedaan heb. Ze zal straks ongetwijfeld een speciaal dieet krijgen in combi met een personal trainer, dan is ze vast zo weer de oude. Een mooie vrouw is het zeker!!
elmo, ik denk ook niet dat het zozeer over die 3 maanden gaat, dat is bij bijna iedereen zo, 10 of 12 weken na de bevalling, maar het soort werk dat ze doet. Dat had ik niet gekund na 3 maanden. Nu 2 jaar later ben ik weer dik te tevreden, tijd voor de volgende nee hoor geintje.
Tja, ze zal wel moeten. Ze verdient haar geld met haar lijf. Maar ze zal wel hele goede begeleiding krijgen. Als ik elke ochtend een personal trainer naast mijn bed had staan om te gaan sporten en iemand die me adviseerde over wat ik wanneer moet eten zou ik er ook iets anders uit zien denk ik
Hahaha ik zie het al voor me Wie weet wat Elmo voor baan heeft he En ach, in Hollywood hebben ze speciale behandelingen voor net bevallen moeders om weer strak in het velletje te zijn binnen enkele weken. Hier: Mommy Makeovers kies maar uit!