hahaha nou het enige wat ik niet nodig heb is die 'stretchmark removal' de rest zou ik wel voor in aanmerking moeten komen.
Reken maar dat topmodellen ook tijdens hun zwangerschap sporten en een dusdanig dieeet aanhouden waardoor ze na korte tijd weer zeer strak in hun velletje zitten.
ik dacht dat ze laatst op tv zei dat ze zo'n 20 kilo was aangekomen. Ik was met de oudste 24 aangekomen en met 3mnd moest ik nog 5 kilo en heb geen personal trainer en zo dus denk dat het best mogelijk moet zijn...
Whahahaha Grappig zeg, die reacties op mijn grapje. Ik vind het tof hoor, dat ze met 3mnd weer in bikini gaat (als ze in bikini gaat...) Ik hoefde dat na mijn zwangerschappen ook niet te doen..ach, daarvoor ook niet (vind ik zelf!). Voor haar is het gewoon werk. Zij zal w.s.moeten lachen dat wij het hier hebben (ons verbazen) over het feit dat zij weer gewoon gaat werken
Als model zou ik wel zorgen dat ik geen 20 kilo aankwam. Ik ben met onze dochter 14 kilo aangekomen en reken maar dat het even duurde voordat ik weer in mijn maatje 38 paste...die laatste kilo's gingen er echt niet zo maar van af. Maar het verschilt natuurlijk per persoon. Ben na een tijdje totaal suikervrij gegaan en veel pasta en rijst laten staan, toen ging ik van 67 kilo naar 62 binnen 3 maanden en was ik heeeel blij ...dus als extreem moet dan kan het. C.
Nou ja meerdere dingen. Om 1 te noemen: Als je gaat afvallen ( lijnen dus) is dat slecht voor de BV ( irritante smilies bij je bericht. bah, vraag het gewoon anders vraag je niks, )
zou je kunnen zeggen. ik heb er alles aangedaan (met overleg vk) om geen +20 kilo aan te komen. soms gebeurt eht gewoon. Renate Verbaan was ook 30 kilo aangekomen met de oudste en met de 2de ook meer als 20 alleen heeft ze toen niet gewogen. dus ja.. maar goed. ze zei het zelf in dat programma op net5 (doutzen dan)
Ach, dat verschilt zo per persoon, hoe je huid, je spieren etc. reageren op een bevalling. Als het kan en ze verwachten dat ze straks weer aardig strak is, waarom niet? En 3 maanden vind ik helemaal niet zo'n korte tijd om weer aan de slag te gaan. Hoe ze dat met borstvoeding ofzo doet, ik weet het niet, maar niet idereen hoeft extreem te lijnen om weer in model te komen. Die Gisele Bündchen heeft toch ook in ieder geval een half jaar bv gegeven en die droeg ook allemaal strakke niemandalletjes. Helaas behoor ik niet tot de categorie waarbij het als sneeuw voor de zon verdwijnt, ja, de eerste 12 kilo's waren zo weg, de rest moest ik toch wel wat voor doen.
Lukt makkelijkkkk! Ik heb nooit gesport na de bevalling en ik zat in minder dan 4 maanden zelfs ONDER mijn startgewicht en zag er echt té mager uit. En mijn buik...geen striemen en was weer even strak. Ik had van mezelf sowieso maatje 34/36. Na de bevalling was zelfs maatje 36 al snel te groot. Moet je nagaan als je erbij sport.. (alhoewel ik daar toen echt niet aan wilde denken!)
Lijkt me ook moeilijk om dan bv te geven. Ze zal ook weer snel naar het buitenland moeten. Ben benieuwd hoe ze dat dan doen, of het kindje dan mee gaat of dat ze alleen gaan. Lijkt me een moeilijk beroep als je net moeder bent... Maar aan de andere kant, als ik zo'n spetter was zou ik het ook gedaan hebben. Nu ben ik gedoemd tot een kantoorbaan van 09.00 tot 17.00 uur, wat is het leven toch oneerlijk. En om mijn bericht af te sluiten.
Las ik nou dat Doutzen 3 weken TE LAAT is bevallen ??!! Ik vond 2 weken overtijd lopen al zo'n drama, laat staan 3 weken!!