Doutzen onthult afslankgeheim!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door go4baby, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Wat een onzin zeg. Hoe kan zij nou weten dat het in haar geval dankzij de borstvoeding is? Ik denk dat geluk cq aanleg waarschijnlijker is.
     
  2. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Ik was trouwens ook al mijn gewicht kwijt toen ik stopte met borstvoeding bij de oudste (met 7 weken), maar daarna viel ik er nog eens 4 kwijt. Bij de jongste heb ik net zolang borstvoeding gegeven en was ik niet al mijn gewicht kwijt. Nu begint dat pas een beetje te komen. Ik zie een ander verband: het gaat sneller/makkelijker nadat mijn menstruatie weer op gang is gekomen.
     
  3. adi

    adi Niet meer actief

    Afvallen staat standaard op meeste lijstjes als een 'voordeel' van borstvoeding geven. Dus als je borstvoeding geeft EN afvalt, ga je beide dus aan elkaar koppelen. Ook al hoeft het geen reden te zijn.
     
  4. Eowyne

    Eowyne Actief lid

    26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Het is wel bewezen dat het geven van BV heel veel energie vergt van je lichaam. Je lichaam maakt iets aan dat het niet iedere dag doet zeg maar. En als je vervolgens je eetpatroon zodanig aanpast (wat Doutzen zeker heeft gedaan gezien haar werk) dan kan het echt sneller gaan dan dan als je FV geeft.

    Ik werd pas weer ongesteld een paar maanden nadat ik gestopt ben met BV dus die link zie ik niet :)
     
  5. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Nee, die link zie ik bij mezelf.

    En ik weet dat gewichtsverlies bij de voordelen van borstvoeding hoort. Maar dan nog lijkt het me individueel lang niet altijd te zeggen of het ook daadwerkelijk daardoor komt. Ik had mijn gewichtsverlies ook daaraan kunnen toeschrijven, maar ik viel daarna gewoon nog meer af zonder borstvoeding. En bij de tweede raakte ik niet al mijn extra kilo's kwijt. Kortom, het is gewoon moeilijk te zeggen. Ik vind het gewoon onzin om het als DE reden voor haar inmiddels weer slanke figuur te noemen.
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    snik snik.....hier werkt het dus niet zo....
     
  7. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  8. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben tot nu toe 10 kilo kwijt door de borstvoeding maar ik heb nog 9 kilo te gaan.... pff duurt veelste lang voor mij
     
  9. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik merk aan mij zelf dat als ik minder ga eten om sneller af te vallen dat mijn bv terug loopt en zodra ik gewoon eet als ik trek heb dan komt het weer op gang...
     
  10. Joytjuhh

    Joytjuhh Actief lid

    18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Sterkte met jullie MK maar wel een prachtig onderschrift heb je....:)
     
  11. Hier hielp het wel.. maar kan dat niet met alle zekerheid zeggen. Ik was al heel vlug alle kilo's kwijt. De laatste 3 kilo toen Jason 5 maanden was geloof ik. Al hadden die er ook wel bij mogen blijven - heb ondergewicht van mezelf.
     
  12. MG2011

    MG2011 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier viel ik door de BV ook af als een dolle, zat zelfs onder mn begingewicht (en ik weeg normaal al niet veel). Maar... bij mij gebeurde dat pas een maand of 4 na de bevalling, daarvoor ging er bijna niks af.
    Nu is dat helaas weer zo... ik hoop dus dat het over een maand of 3 weer als vanzelf gaat.
     
  13. Alita

    Alita Niet meer actief

    ah er is nog hoop hahaha...hier trouwens ook de eerste keer dat het pas na een paar maanden begon
     
  14. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hier werk het ook hoor. Ik geef borstvoeding en was met ee paar weken weer op gewicht. Ik kan nu alles een wat ik wil, zonder problemen. Heerlijk. Wat zal het straks weer wennen zijn als ik niet meer gedachteloos een reep chocola kan wegkanen. ;)
     
  15. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Hier was ik ook binnen no-time weer op gewicht (zelfs onder startgewicht voor zwangerschap) door bv. Tijdens mijn bv-periode kan ik ook eten als een idioot; ik kom er niet van aan.


    @Tupp
    Ik heb ook zoveel chocoladerepen zonder schuldgevoel gegeten. Echt fantastisch :D.
     
  16. hier nu op mijn startgewicht van voor de zwangerschap, na 4 maanden dus
    bij de oudste ging het ook zo en uiteindelijk nog een paar extra.
    die zaten er helaas weer bij, maar gaan er hopelijk weer af:D
     

Deel Deze Pagina