Zit een aflevering van oprah te kijken en hoewel ik hem al ken zit ik weer te janken....http://http://www.oprah.com/oprahshow/Coble-Family-Miracle/1 Heftig!
ik zat net ook te kijken, kippenvel, helemaal toen ik zag dat ze later nog een drieling kregen, precies 2 meiden en een jongen. Wat een wonder!!
Heb net ook zitten kijken met kippenvel en tranen in mn ogen! Wat zijn zij sterk.. ik zou echt niet meer willen leven als ik hun was! Ik zou het gewoon niet meer kunnen opbrengen, geen reden meer zien om door te gaan! En dat ze de chauffeur van de vrachtwagen hebben vergeven en zelfs hebben kunnen omhelzen! Wat een kracht! En inderdaad een wonder dat ze een drieling kregen en ook precies een jongen en twee meisjes... wow!
Ik kende dit filmpje al, en elke keer als ik het zie moet ik huilen Vind ze zo sterk! en wat een wonder dat ze 2 meiden en een jongen hebben gekregen! daar wordt je toch ff stil van.
heb ook net gezien. wat heftig! en zo sterk zijn ze... wat een wonder , een drieling! en idd een jongetje en 2 meisjes.. super!
Ik heb het gister ook gezien en ik had ook tranen in mijn ogen. Ik zou zeker niet meer willen leven na zoiets, maar wel knap dat ze een manier hebben gevonden om door te gaan.
ik heb het vanmiddag ook gezien en hier zijn wat tranen gevallen hoor! jeetje wat een verhaal! ik zou niet meer willen leven...wat zijn ze sterk! en wat een wonder...een drieling...en ze lijken ook precies op de broer en zusjes!
Hier stroomden vanmiddag de tranen rijkelijk.... Wat een verhaal, alle 3 je kindjes verliezen en daarna nog een keer zwanger van een 3ling. Wauw.
Erg heftig allemaal, en dan zo sterk blijven! Ook dat verhaal wat hun oma/moeder vertelde, dat haar dochter de telefoon niet opnam en dat ze in het huis ging kijken of ze zichzelf niet wat hadden aangedaan. Ik zal niet meer door kunnen gaan denk ik. Toch wel heel mooi dat ze nu een drieling hebben!
ik heb het gister ook zitten te kijken, echt heftig. ik zou het ze echt niet na kunnen doen, ik denk dan ik me kinderen achterna zou gaan. ik zou het leven niet meer trekken denk ik. ik vind het heel knap van ze dat ze zo sterk zijn, en dat ze toch opnieuw een gezin probeerde te stichten. ik hoop ook zeker dat ze het geluk weer zouden kunnen vinden van voor het ongeluk
Ik heb t ook gezien. In een klap, alles kwijt! Echt zo hartverscheurend! Maar wat mooi dat ze een drieling hebben 2 meiden en n jongen! Echt kippevel moment..