Nou ik vind dit niet GEWOON slank hoor. Echt wel tikkeltje te mager. En zeker niet mooi! Ik hou van mooie rondingen, en die mis ik..
Ik vind haar mooier op de oude foto's (echt súpermooi). Maar moet zeggen dat de nieuwe foto's ook niet echt flatterend zijn, ze staat er zo onhandig op met die X-benen. Daardoor ogen ze volgens mij nog wat knokiger dan ze in werkelijkheid zijn. Ze is wel duidelijk afgevallen, maar graatmager is ze toch echt niet (en gelukkig maar).
ze is wel duidelijk afgevallen idd. vond haar op de oudere foto's ook mooier! maar idd , miss door bv?
Ik vind haar nog steeds bloedmooi en echt niet graatmager! Dat ze wat ouder oogt in haar gezicht is niet zo gek. Volgens mij is het modellenwereldje loodzaar en dan heeft ze ook nog een kindje thuis van pak hem beet; 3/4 jaar? Toen had ik ook last van slapeloze nachten, sprongen en weet ik niet wat. Respect dat die meid gewoon haar carriere voort heeft kunnen zetten. Ik zou tekenen voor zo'n lijf (ook van dat voor haar zwangerschap trouwens...).
vind haar gewoon mooi slank en absoluut niet graatmager, er lopen 'helaas' veel meer meiden op de catwalk rond die echt veel magerder zijn. daarbij is begin november weer de victoria secret show , ze loopt dit jaar weer mee en ik kan me voorstellen dat je voor die show echt supergoed er uit wilt en moet zien! groet joyce