Douwe Egberts winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Biancaaa, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Hallo
    k vroeg me af of mensen hier ook weleens spullen haalde bij de winkels van douwe egberts?
    Heb wat punten en wou eens in de winkel kijken
    Maar kan ik gewoon met losse punten erheen om ze in te wisselen?

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Yup je neemt de punten mee naar de D E winkel en je kunt ze daar inleveren. Het liefst hebben ze de bonnen in buideltjes van 100, 500 of 1000 punten. Je kunt ook even op de website kijken voor info.

3. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    kon het daar niet vinden en heb nog geen reactie op mn mail gehad van een week geleden

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ow oke. Gewoon je bonnetjes uit tellen en dan per 100, 500 of 1000 punten verpakken met een elastiekje erom. Dat is wat ze het liefst hebben. In de winkel kun je zien wat je voor dat aantal bonnen kunt krijgen en wat je dan moet bijbetalen.

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Mijn moeder gaat ook wel eens naar de D E winkel hier in Rotterdam.
    En dan neemt ze idd gewoon punten mee.
    Het is er vaak wel druk of ze gaat op verkeerde momenten haha.

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    puntjes mee nemen. iets uitzoeken in de winkel. naar de kassa gaan en zeggen ik wil met punten betalen. dan geef je die en verrekenen hun het met de prijs en als je genoeg punten heb is dat gratis ! en anders betaal je nog voor het tekort aan punten een paar euro bij dat kan ook. als iets 1000 punten is. en je hebt maar 400 punten. dan moet je de overige 600 in geld uitbetalen in geld. weet even niet hoeveel dat is ik geloof 200 punten is 1 euro. dus moet je in dit verhaal nog 3 euro bij de 400 punten bijbetalen.

7. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ik hoop dat manlief me mee wilt nemen naar villa arena het weekend maar heb er een zwaar hoofd in
    Had het servies van babette gezien helemaal leuk

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik ben trouwens helemaal verslaafd aan het oilily servies !! heb al een taartschaal, melk kannetje, suiker potje en koffie pot ! maar het duurt wel ellelang als je wil sparen vind ik persoonlijk !

9. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    je kan ook online kopen, als je geen zin hebt/of je kan niet naar de winkel.

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb het Oililyservies bij de DE vandaan. Gewoon bundelen en meenemen, zij rekenen je korting uit en de rest betaal je gewoon bij.

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Denicepino, leuk is dat servies he! Dit is een gedeeltje, inmiddels heb ik het 8delig, en alles wat de laatste tijd is uitgekomen, zoals de grote kommen, waterkannen en zout en peperstelletje er ook bij.

12. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    kan je bij douwe egberts met vvv bon betalen?

Deel Deze Pagina