hai meiden wij hebben een nieuw huis gekocht, maar de badkamer moet gedaan worden! -nieuwe douche cabine, met douche bak -nieuwe wc -nieuwe was bak -aansluiting en afvoer voor de was machine maar nou vroeg ik me dus af waar ik meot wezen bij een aannemer of bij zon sanitair winkel volgens mij leveren die alleen maar de spullen!
ik zou eerst een badkamer uitzoeken bij een bruynzeel ofzo, of een gamma, net wat je wil. ff googelen op badkamer. En dan een aannemer bellen met de vraag of hij hem wil plaatsen. Of misschien als je hem bij een badkamerspeciaalzaak werkt, hebben hun wel mensen die hem kunnen plaatsen...
ik denk dat je bij de aannemer moet zijn. maar laat de aannemer niet die spullen voor je halen anders betaal je de hoofdprijs. dan strijkt hij met de kortingen en jij betaald extra voor zijn zogenaamde moeite!
Wij hebben onze aannemer eerst een schets laten maken van hoe de nieuwe badkamer moest worden. Daarbij heeft hij een heel overzicht gedaan van hoeveel de verschillende materialen zouden kosten en het werkloon etc. Daarmee zijn we naar een sanitairwinkel gegaan. De kosten van de aannemer lagen natuurlijk vast, maar met de meubels etc. zijn we onder het budget uitgekomen! Trouwens, onze aannemer is echt een goeie hoor, want hij gaf ons ook korting omdat we kochten bij de sanitairzaak waar hij korting krijgt! Hij berekende het gewoon door naar ons! En de kosten van het werkloon hebben we gewoon van te voren vastgelegd. De schatting was dat ze met 10 dagen klaar zouden zijn. Dat werden dus drie weken! Maar daar hebben we niet méér voor hoeven betalen. Succes met de verbouwing!
Wij moeten ook onze badkamer laten doen, echt alles.. van de tegels tot het toilet. We laten het doen door een aannemer hier uit de buurt (scheffer zelhem GLD) We weten alleen nog niet zo wat het kost, we wachten nog op de offerte... maar ik denk dat het wel ok is..
De sanitair winkel kan het ook plaatsen voor je, alleen halen ze daar wel de kosten terug die ze je als korting op je meubels hebben gegeven... Leidingen omleggen is wel duur, maar ook weer niet zo duur. Je kan ook de meubels kopen en een klusbedrijf het laten instaleren. Volgens mij werkt mijn broertje zo dat mensen hem kunnen inhuren en hij stuurt ze dan naar de groothandel en daar zoek je dan je spullen uit. (Hij heeft dus zo'n klusbedrijf) Linda
Gewoon even naar de Sanidrome of Baderie. Die kunnen alles voor je. Maar ze maken hele mooie 3D tekeningen en een complete offerte. Hier kan je dan weer mee shoppen. Wij zijn uiteindelijk met de Sanidrome in zee gegaan, totaal geen spijt. Is prachtig geworden en service is echt fantastisch! Succes!
wij hebben de aannemer een tekening laten maken Hij heeft ons nog idees opgedaan maar we hebben zelf sanitair enz gekocht Kosten zijn wel heftig via aannemer poeh maar goed je krijgt er wel wat moois voor weer