tips tegen de verveling.......

Discussion in 'Zwangerschap' started by essie1973, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik heel eerlijk ben ik verveel me soms ontzettend!, ben nu met verlof, zoon is de hele dag naar school, en de meeste van mijn vriendinnen werken allemaal.
    Elke ochtend doe ik wat huishoudelijke klusjes, hondje uitlaten, dan is het zo 12 uur, tja en dan??? soms even rusten.

Dus graag wat tips, gewoon dat de tijd eens wat sneller gaat, en tja lezen, film kijken doe je ook niet een hele middag...shoppen is leuk maar de hele tijd lopen valt niet echt meer mee.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik was met de vorige zwangerschap verslaafd aan puzzelen! En dan de echte legpuzzels van 2000 stukjes! Heeerlijk :D

3. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het mischien ook zo zijn dat je door een zwangerschap gewoon nergens meer zin in hebt? hormonen of zo?

4. giraf

giraf Niet meer actief

Een babyboek maken?
    Ik heb een foto album en daar plak ik al mijn echo's in, foto's van de zwangerschap, en alle kaartjes die ik tijdens mijn zwangerschap heb gekregen. En als de kleine er is, plak ik er foto's in van de kraamweek.

En ik heb tijdens mijn verlof de raamversiering voor als ze straks geboren is zelf gemaakt.

En heel veel koffie drinken bij iedereen.

Maar ik herken het wel een beetje hoor, die verveling tijdens het verlof. Boodschappen doen, of een afspraak bij de verloskundige is zelfs een uitje voor me nu..;)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor dat kan zeker dat je nergens zin in hebt. Maar soms heb je gewoon ook een schop onder je kont nodig (althans ik dan hihi) om weer eens in actie te komen. Het kan ook met de termijn te maken hebben hoor, misschien als je een of 2 weken verder bent dat je ineens weer zin krijgt om vanalles te doen/klusjes aan te pakken.

Ik heb vandaag pas mijn officiele eerste verlofdag dus ik verveel me nog bij lange na niet.

6. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier nog iemand die zich wel stierlijk kan vervelen op een dag.
    De ene dag voel ik me goed en heb ik de energie om wat huishoudelijke klusjes te doen en de andere dag heb ik nergens puf voor.. Dan zit ik een beetje op te pc, spelletjes te spelen ofzo ;)
    film kijken, boek lezen enz..
    's middags probeer ik meestal wel een uurtje of anderhalf te rusten.. hopend dat ik in slaap val want dan gaat de dag wat sneller :D

7. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik weet van de vorige keer, dat ik tijdens mijn verlof echt last had van nesteldrang...:Ddus echt alle kastjes moesten opgeruimd,zolder helemaal opgeruimd, foto's ingeplakt,adressenboek bijgewerkt, babykleertje gewassen, voorbereidingen geboortekaartje...en af en toe gewoon lekker niets doen....:)

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    jullie mogen mij komen helpen haha.. heb tijdnood.. moet nog teveeeel doen!

(kleertjes kopen, peuterkamer inrichten, huis schoonmaken, alle verzorgingsrommeltjes etc, kleertjes wassen)

9. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

Feb 3, 2009
    921
    0
    16
    oohhh zo herkenbaar. Verveel me rot, maar heb ook nergens zin in. Nesteldrang heb ik niet echt sterk momenteel. Ik heb de afgelopen tijd een beetje schilderijtjes zitten maken. Zweedse puzzels en een opzet gemaakt voor een babyalbum. Deze maak ik gewoon via zijn internet fotoalbum programma. W el heel leuk, maar nu zit ik bij de pagina's van de kraamtijd. dus voorlopig kllaar. ik moet mijn schilderijtjes nog afmaken. en kijk af en toe een beetje voetbal. Maar ik heb ook geen zin om boodschappen te doen. Het moet toch. Op de bank duurt de dag wel lang.......... pffffff moet ik nog even doorgaan.

Klientje kom alsjeblieft voor de 40 weken want ik verveel me dood. Ik wil veel liever dan met de kleine klooien.

10. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    ik moet nog 2 a 3 weken werken en heb dan verlof. ik laat bewust wat klusjes liggen. zo moet ik alle spulletjes en kleertjes voor de baby wassen. vitra uitwassen en ramen binnen lappen. ook wil ik nog de keuken kastjes hebben uitgesopt. en een beetje kasten uitmesten. en uiteraard eventueel bij fam en vrienden werk langs koffie drinken. geboorte kaartjes bestellen.heb al elke woensdag avond zw cursus en ga al 1 maal per week naar mijn omatje. dus heb nog wel wat te doen straks!

11. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Borduren voor de kleine? Of voor jezelf natuurlijk ;) Andere dingen handwerken, kaarten maken, bezig zijn :p

12. emmie

emmie Niet meer actief

echt waar vervelen?????????????????? ik heb niet eens tijd om me te vervelen!!! er is altijd wel 'iets' is hier het probleem, ik wou dat ik me eens verveelde, heeeeeeeeeerlijk lijkt me dat, de hele dag lekker bakhangen, computeren........weet ik veel wat!
    haha
    ik heb dan nog geen verlof, maar ben altijd druk met het huishouden, er is altijd wel iets wat er moet gebeuren. En ik heb natuurlijk ook een kleine van 3!! die houd me wel bezig! :)

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Zwangerschapspagina:D

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Winkelen, voor jezelf of de kleine.
    S Morgens lekker zwemmen of een lange wandeling of fietstocht
    Foto's plakken
    Alle laden in huis uitzoeken en al t overbodige weggooien.
    Recepten zoeken en uitgebreid koken voor je mannetje
    Een tijdschrift lezen
    Alle voetbalwedstrijden kijken incl voor-en nabeschouwing

15. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was vanmiddag al naar het dorp geweest om zo'n geboorte borduurding te halen, maar heel de handwerk winkel is er niet meer....

16. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap er ook niets van, kon ik mij voorheen zo druk maken over het huishouden, alles moest schoon, iedere keer opnieuw, geen spatje op de ramen, en nu....ik kan het allemaal veel makkelijker van me af zetten, echt zoiets van ach dan maar niet.
    Heb nog wel klusjes liggen hoor, moet de logeerkamer nog eens goed soppen, stapels foto's inplakken, heb gewoon geen zin.
    Ik voel mij een beetje nutteloos, zo kan ik het het beste omschrijven, mischien omdat manlief hier de hele dag veel werk heeft op het bedrijf dat ik me wat schuldig voel, maar ik kan ook gewoon niet echt meer goed van plek, snel harde buiken.

Share This Page