Pfff wat een nacht heb ik erop zitten. Heel veel wakker en buikpijn. Vooral aan de linkerkant heb ik last van buikpijn. Klinkt raar maar het voelt als een stekende pijn plus heb ik het idee dat ik continu naar de wc moet. Ook echt last van winderigheid.. Maak me zo zorgen dat het dadelijk mis gaat. Ik weet je hebt het niet in de hand Maar ik herken deze symptomen ook niet van mijn eerste zwangerschap... Kan iemand mij een beetje geruststellen? Ben nu 6,5 weken zwanger...
Had ik ook bij 6.3 week zwangerschap. Ik helemaal in paniek, vk gebeld en mocht komen. Het waren mijn darmen. Na gebruik roosvicee laxo ging het ineens weg. Heb je ook last van verstopping?
Nou echt verstopping niet echt maar moet zeggen dat mijn stoelgang niet helemaal top is..... Echt zo frustrerend dit.... Ik lust alleen geen koffie haha.... Moet ik de vk bellen? Of gewoon wachten?
Bij mij waren het rond dat termijn ook mijn darmen, zo veel last van gehad ze waren helemaal van slag. Maar ander gewoon even bellen hoor vinden ze echt niet erg!
Ja bij mij ook! Heb er zelfs een aantal nachten van wakker gelegen. Had geen obstipatie, maar het voelde meer als lucht wat gevangen zat maar er niet uit kwam ofzo. Pfff deed echt heel veel pijn.
Hier waren het ook de darmen! Zou me er niet al te druk over maken Edit: bellen kan idd altijd, nooit verkeerd om een bbz uit te sluiten!
Ik heb dat in het begin van mijn zwanger ook gehad. Wat deed dat pijn zeg, ik heb er ook nachten van wakker gelegen. Ik had het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moest, maar als ik dan zat dan kwam er niks.
Zojuist bij de vk geweest ze wilde toch het zekere voor het onzekere. En dus een echo gehad. Gelukkig was alles goed en klopte het hartje ook mooi. Waarschijnlijk toch de darmen of het groeien van de baarmoeder. Pfff wel gerustgesteld ook door jullie bedankt daarvoor!
Altijd goed om dan ff te gaan Hopelijk trekt t snel weg. Ik had het vooral 's nachts tm n week of 8 af en toe. Daarna een paar weken later nog 2 keer maar nu al een tijdje niet meer.
Ik had dat ook. Voelde als pijn in mijn eierstok, alsof die draaide of een nieuwe plek moest vinden ofzo. Rotgevoel. Ik heb het ook altijd na de bevalling, ook zo'n pijn in mijn eierstok. Ik denk dat het met verplaatsen te maken heeft.
Heej! Ik heb sinds gisteren ook last van buikpijn, maar denk dat het mijn darmen zijn. Winderigheid is geruststellend vind ik zelf, beetje druk op de darmen is heel normaal en verklaart mss ook de buikpijn Zolang het geen echte krampen zijn of gepaard gaat met bloedverlies maak ik mij geen zorgen... Morgen termijnecho en ga het toch eens navragen, want best vervelend na 5 weken misselijkheid nu buikpijn!