Down en vloeien in week 5

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Chriva81, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriva81

Chriva81 Lid

25 aug 2008
    24
    0
    0
    Gastouder
    Vlissingen
    Hallo allemaal, Ik weet nu sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Mijn grootste wens en droom is uitgekomen en dan al na 2 maanden. Ik voel me vandaag erg down....en dat snap ik niet, want ik wil zo graag dit kindje. Vanwaar dan die downheid? Verder voel ik meerdere keren op een dag alsof ik licht vloei, maar vervolgens op de wc is het wat vochtig maar geen kleur ofzo, wat zou dat zijn? Ben erg trillerig en moe. Ben zo bang dat ik een miskraam krijg, het is nog allemaal zo pril. Liefs Vanessa

2. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,ik had precies hetzelfde,ik voelde me ook zo down met 5 weken.
    Mijn collega zei al van je moet toch blij zijn nu,je krijgt een kindje,maar dat kon ik op dat moment niet.
    Nu ben ik bijna 8 weken en het gaat al een stuk beter.
    Dat je licht in je hoofd bent is normaal hoor,je moet er voor zorgen dat je regelmatig kleine tussendoortjes eet,dat scheelt een stuk.
    Ik had en heb ook wat meer afscheiding dan normaal maar ook dat is normaal,tuurlijk is het de eerste weken erg spannend,maar probeer er toch van te genieten hoor! ;)

3. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Chivra,

bij mij is het nog priller; ik herken het down zijn niet, maar het trillerig en het vloeien wel. Dus gewoon genieten, volgens mij hoort dit erbij!

Liefs
    Mona Lisa Smile!

4. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Ik herken het ook helemaal.. Erg down ben ik gelukkig nu niet maar van de week had ik er wel last van...
    Het vloeien heb ik ook...
    Dus maak je geen zorgen :)

5. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

dag meid
    --------------
    het down gevoel had ik ook bij mijn eerste zwangerschap .
    het komt ook omdat je lichaam nu volop aan het veranderen is
    ook jijzelf geestelijk dan
    na al de spanningen van de voorbije weken .
    dat je wat meer vocht verliest is normaal
    zolang het geen strekte geur of nieuw bloed bij zit
    maak je je echt zorgen zou ik naar dokter gaan zei geven jou een duidelijk antwoord want elke lichaam is anders maar we ervaren het vaak hetzelfde :D

succes

liefst natahalie

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik was al bang dat het aan mij lag, ik voel me ook down terwijl we echt heel blij zijn met dit kindje. Ook het trillen en duizelen heb ik heel sterk. Ik wijd mijn down gevoel ook deels aan het gestopt zijn met roken. Maar op bepaalde momenten van de dag stromen de tranen over mn wangen....

7. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    heykes
    -----------

dat je gestopt bent met roken kan er ergens iets mee te maken hebben want een sigaret stak je ook aan als je stress had of eender wat als een geruststilling :p
    maar je emoties zijn nu feller he dus maak je echt geen zorgen meid
    is gewoon jelichaam die aan het veranderen is nu enkel jij nog :)
    groetjes

8. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    Helemaal niet vreemd of raar hoor. Ik heb het sinds een week, gewoon omdat ik zo moe ben en de hele dag door misselijk. Daar kan ik gewoon niet blij van worden. En dat ben ik natuurlijk wel, ik ben dlgelukkig! Maar kan niet wachten tot de misselijkheid verdwijnt! Dan kan ik er waarschijnlijk veel meer van gaan genieten.

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina