Eerst vol overtuigt, nu niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blaak, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo!

Dit is mijn eerste klusmaand.
    Mijn NOD is aankomende vrijdag.
    Ik heb geen duidelijke symptomen gevoeld.
    Wel was ik vorige week heel erg moe, en eergister en die dag daarvoor kleine steekjes in mn onderbuik (zou dus een eventuele innesteling geweest kunnen zijn).
    Ook toen ik paar dagen terug sóchtends wakker werd, had ik echt zon beetje "bandenpijn" en echt hetzelfde gevoel als toen ik zwanger was van mijn andere kindjes. Ik was dus ook echt overtuigd.
    Alleen vanaf vandaag merk ik helemaal niks ineens eigenlijk.
    Ben een beetje onzeker geworden en heb ook stiekem getest met Matcare eergister en zag een heeeel licht streepje (Ultra, die extra vroege test). Vandaag geen streepje , maar ik had ook met een totaal ander test getest. En dus ook veels te vroeg eigenlijk, haha.

Ik moet nu nog een paar dagen wachten tot ik het echt weet!

Maar herkend iemand dit? Dat je eerst zoiets had van, YES, ik weet zeker dat het raak is, en later ineens van Uh-oh.. ik denk dat het toch niet raak is... En dan dat je toch zwanger blijkt te zijn op NOD of later?

Ik hoor het graag!

Groetjes, Mandy 8)

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hé Mandy!

Ik had echt precies na mijn eisprong zoiets van JA! Het is RAAAAAK....
    Daarna niet meer aangedacht, maar toen ineens zes dagen na eisprong, voelde ik een behoorlijke pijnlijke kramp in mijn onderbuik/linkerzij, wat ca 3 min duurde... Dus ik dacht: " Ja, zie je wel! Ik ben zwanger "
    Nu had ik ruim 8 dagen voor de NOD getest, negatief natuurlijk!
    Manlief, stond er op! Prima, hij zijn zin...

Toch worden de symptomen steeds meer.

Krampjes/steekjes ( onderbuik en linker en rechter zij )
    Na ei pijnlijke borsten ( had ik vorige maand ook ) maar nu doen ze zelf zeer met lopen :(
    Hou veel lucht vast.
    Met vlagen misselijk ( niet overgeven )
    Véél honger!
    Moe! ( 's avonds ga ik om 21;00 uur op bed en word 's morgens om 7 uur wakker en ben dood moe )
    Kan moeilijker naar de wc ( maar heb altijd gevoelige darmen gehad )

Zaterdag NOD!
    Ik wacht netjes af..
    Heb altijd netjes cyclus van 28 dagen, dus....

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hmm ik ben benieuwd. Ik heb niet echt symptomen.

Soms kleine steekjes (sávonds en ochtend ofzo), wel heeeeeeeeeel erg moe ook. Vreetbuien heb ik ook , hahaha.

Wel merk ik als ik wakker wordt, vooral vanaf vandaag dat het iets sterker wordt die krampjes en echt beetje bandenpijn (heel klein beetj ehoor) en borrelen vannacht de darmen. Ik voelde vannochtend toen ik wakker werd echt hetzelfde gevoel als toen ik zwanger was van mn andere kindjes , maar de testen zeggen nog steeds duidelijk negatief. Ik moet nog 3/4 dagen wachten... Ben heeel erg benieuwd, heb bijna geen geduld man de tijd gaat nu zo sloom, haha. Laat je het weten?

Groetjes,Mandy

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey meid
    ------------

ik heb ook die symtomen en ook zaterdag testen
    hopelijk hebben we geluk :)
    ik had zo 2 dagen minder pijn ondebuik gehad maar dan begon het weer terug
    dus weekend testje doen he

groetjes

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja, we gaan gelijk op! Ik begin nu steeds meer last te krijgen van lucht, dat vast zit. En t lukt me dan niet op een boertje te laten! Waardoor er weer maagzuur omhoog komt :(
    Maar, goed van het weekend! Hopen dat het positief is, anders weet ik ook niet meer wat de symptomen zijn, als we uit eindelijk WEL zwanger zouden zijn pff.. wat een onzekerheid

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hoihoi,

ik was er ook van overtuigd vorige maand zwanger te zijn, nooit overtijd en nu ineens 2 weken overtijd en kreeg allerlei gekke symptomen terwijl ik die nooit had, extreem moe,maagzuur(nooit gehad!)geen menstruatie klachten en al die andere dingen die jij opnoemt en wist het zeker...

maar nee hoor na 2 weken werd ik toch ongesteld

dus heb nu echt zoiets van: ik wacht écht nog tot mijn NOD, want hoe meer je er op gaat letten hoe meer klachten je gaat krijgen, en ik heb er echt van op gekeken hoe erg je jezelf voor de gek kunt houden als je iets heeeeeeeeeel graag wilt...

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    pak eens een andere test want die van de matcare *waar hun van zeggen dat ie veel eerder kan* zei bij mij bij beide zwangerschappen negatief terwijl andere merken wel posi waren

Deel Deze Pagina