Hi allemaal, Ik heb misschien een beetje een hele rare vraag ....maar ik verlies redelijk veel vocht "daar beneden". Het is ook niet 1 dag maar bijna elke dag...me broekjes is dan een beetje nat (ik weet het hele omschrijvingen, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen ) Weet iemand wat dit kan zijn?
Bedankt voor de reacties meiden maar is dit dan normale afscheiding? of hoort dit bij een zwangerschap? Want het is namelijk niet normaal hoeveel het is...het is ook gewoon helemaal doorzichtig af en toe wat bruin ik heb dit echt nog nooit gehad...ik heb dit nu namelijk een paar weken
Lijkt me normaal, de een heeft er meer last van dan de ander En het kan absoluut horen bij een zwangerschap. Want juist veel zwangere vrouwen hebben dat. Spannend hoor hoe ver zit je in je cyclus?
Ik heb er ook last van. Het lijkt soms wel of ik leeg loop. Vandaag is mijn NOD maar nog steeds niks te bekennen. Heb normaal een regelmatige cyclus, dus ik hoop dat hij vrijdag positief is
het begint bij mij nu minder te worden maar het was soms net alsof je iets in je broek had geplast. inlegkruisjes doen wonderen haha.
Bedankt meiden voor de reacties ik moet over 4 dagen ongesteld worden...dus k ben benieuwd.. Mijn urine stinkt ook zo ontzettend erg. Vooral 's ochtends, dan is het ook donkerder van kleur. En in de loop van de dag neemt dit af...
Urine is 's morgens altijd donkerder van kleur, omdat het geconcentreerder is aangezien je 's nachts niet of nauwelijks drinkt. En daarom ruikt het ook sterker. En daarom is het ook de beste urine om testen in te doen. En ja natte slipjes, bah... Zou me wel 10x per dag willen verschonen.
monieqje@ als je plas ook echt te erg ruikt in de ochtend kan het ook n blaasonsteking zijn .... let op : daardoor krijg je ook n negatieve uitslag als je zwanger mocht zijn... succes! tali
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat je een negatieve test kunt krijgen door een blaasontsteking. Als je zwanger bent, zitten er hormonen in je urine, ook urine uit een ontstoken blaas!
dit is toch waar. Ben naar de HA en naar het ziekenhuis hiermee geweest en allerbei zeggen dat het kan.
hey meid het is heel normaal dat je er laast van heb en dat hou je nog wel tot je 5 de maand laast van slijm en uirine ver liez het kan zelf zo erg woorden dat het net lijkt dat je in je broek plast maar dat het alleen maar slijm is en het zie er een beetje geelig uit en het stinkt maar dat komt om dat hormone door de waar liggen maar je moet je er verder geen zorgen maken groetjes caroline