Wat is het?????/

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mama van Marit, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Vandaag voor een echo geweest. Ik ben 12.3. De vk heeft de echo gemaakt. Alles zag er prima uit. Nu meende zij al vrij duidelijk te kunnen zien wat het is. Ze wou het niet vertellen, maar heeft het opgeschreven zodat we met de 20 weken echo kunnen kijken of zij het juist heeft.
    Een duidelijke echo foto heb ik niet omdat ik een foto heb meegekregen waar een kruisje van het meten op het geslacht staat. Daar is het dus niet te zien.
    Maar goed als ze het zo vroeg al kan zien wat zou het dan zijn? Wat denken jullie? misschien dames die hetzelfde hebben gehad? Ben namelijk wel heel benieuwd!!!
    Nu weet ik wel dat ik me daar niet op vast moet pinnen dus zal ikzeker niet alles in roze of blauw doen. We wachten de officiele bevesting eerst aaf.

2. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    ik zie geen foto?

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    bij mijn eerste was het met 12 weken ook te zien ( nou ja te zien ik zag niks maar de vk was voor 70% er van overtuigd) en die zij toen dat het een jongen werd.. en ze had nog gelijk ook haha..

xxx

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Bij mij zagen ze het met ik geloof 13 weken en toen was het ook een jongen. De echoscopist wist het 100 procent zeker (zijn woorden) en het klopte :)

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans groot is dat het een jongetje is, omdat dat nou eenmaal makkelijker waar te nemen is :) Maar pin me er niet op vast ;)

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Nee heb geen duidelijke foto. De echo die ik heb daar staat op het geslacht een kruisje van het opmeten van de lengte. Hij/zij is gecensureerd zeg maar;)

6. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Jongens EN meisje kunnen worden gezien bij 12 weken.

Graag even het gehele nub-topic doorlezen voor meer info.

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ik ken iemand die te horen kreeg dat het een meisje zou worden (gezien met 12-14 weken) en bij de 20 weken echo kwam er toch echt een piemeltje in beeld..

succes met wachten ;)
    heb je zelf een wens voor een jongen of meisje??

Deel Deze Pagina