Kan me er niet overheen zetten

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zonnetje1986, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

ik moet hier even me hart luchten wij hebben een meisje en is 7 maanden al wat gezeur gehad van me schoonmoeder in het begin mee bemoeien bla bla maar nu past ze 1 keer in de week op ben ik heel blij mee hoor maar elke keer als we daar zijn ooh ze lijkt op oma ze heeft dit van oma oohwww daar irriteer ik me zoo mateloos aan.
    heb dit ook al met me vriend besproken en die zegt laat lekker gaan wij weten beter toch is ook zo maar toch zooo irritant pffff kan daar zo boos om worden op een of andere manier.

Ik moest ff me hart luchten hier dames sorry :$

2. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Mijn schoonmams vergelijkt onze zoon altijd met zijn oudere neefje, dus haar oudste kleinzoon.
    En blijkbaar doet die alles net even sneller en is hij net iets slimmer dan onze zoon, zucht....
    Maar ja wij weten wel beter :p.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    heel herkenbaar.... om moe van te worden
    maar het beste kun je ze maar lekker laten praten....

hier is het zelfs zo dat ze altijd zegt: ohhhh wat is ze gegroeid (terwijl ze haar dus elke week ziet..)

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ook ik herken het. ;) Ons zoontje lijkt echt alleen maar op zijn papa, sprééékend! ;) Echt iedere keer als we mijn schoonouders zien (toch wel een keer per week) moeten ze dit zeggen, al 14 maanden lang, zó irritant! :x Mijn vriend doet er ook altijd luchtig over, maar ik heb al zoveel ellende meegemaakt met die mensen en nu zet ik hun kleinzoon op de wereld en ik tel nog niet mee. Uiteindelijk is het gewoon hun dommigheid, maar ik snap dus heel goed dat je je eraan stoort. Sterkte ermee!

5. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ik zou er gewoon wat van zeggen :) Dat je dat niet fijn vind of je er niet prettig bij voelt. Maar je niet blijven irriteren want dan ga je overal op letten. Ik snap wat je bedoelt met een ander onderwerp in mijn leven maar ik heb er gewoon wat van gezegt en ja het is misschien niet leuk om te horen voor diegene of het is eng om te zeggen maar dan is het van je hart en als jij je zo voelt dan kun je er best subtiel wat over zeggen. Of schrijf een brief! een sms, telefoon als je dat minder eng vind. En nee dat is niet zwak:)

Liefs

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is volgens mij oma/opa-eigen :D.

De familie van mijn vriend zegt 'sprekend hem'. Mijn moeder zegt 'sprekend jou' :D.

Elk detail komt wel ter sprake. De neus, oren, mond etc. etc. :D.

Ik laat het maar gewoon gaan. Onze dochter zal hoe dan ook een eigen identiteit gaan ontwikkelen dus we zien het wel. Zolang ze maar gezond en gelukkig is :).

7. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Denk ook wel dat het er bij hoort idd!

Deel Deze Pagina