Ik met 8+2. Bij onze praktijk normaal tussen de 10 - 12 weken, maar omdat ik zo onzeker was ivm eerdere mk, mocht ik eerder komen
6.3 weken, maar heb een medische indicatie. Vond het erg spannend, omdat je nog geen zekerheid hebt dat het hartje dan al klopt. Gelukkig zagen we meteen een kloppend hartje!
Ik krijg hem met precies 8 weken bij ons hebben ze de vroege echo vanaf nu eerder was ook met een week of 12 de termijnecho alleen
Ik krijg mijn eerste echo bij 9+5. Ik hoopte op iets eerder vanwege een eerdere miskraam, maar helaas.
Nu met 6 weken, geen mk's gehad of mmm. Er was twijfel over termijn (onregelmatige cyclus +ongepland). Maar deze vk.praktijk doet dat standaard, om vast te stellen dat het er zit en op de goeie plek. Bij dd andere 3 tussen 8 en 12 weken
Krijg m na aandringen met 7.2 weken. Ze wilden me eerst 8 weken laten komen, maar vind t doodeng door de mk... Erg meelevend was ze niet... zeg maar gerust totaal niet
Bij 8 weken vitaliteitsecho. Aanstaande woensdag is het dan eindelijk zo ver! Bij de eerste ook bij 8 weken en toen bleek ik al 9 weken te zijn.
Ik had achteraf gezien al met 3w6d maar is helemaal gek verlopen. Was 1.5 week over tijd en positieve test en toen ernstige bloedingen gehad. Was ook nog niks op te zien behalve dikke baarmoederwand en zwarte holte. Nu 13w zwanger en alles is goed gelukkig.
Hier precies hetzelfde. 3 miskramen ( als het bij mij goed zat bleef het ook goed) maar kan niet eerder langs gyn.