Ik weet nu 2 dagen dat ik zwanger ben. Ik heb echter vandaag veel last van steken links onder in de buik. Ik voel het erg vaak, de ene keer denk ik aan lucht in de darmen, maar maak me ergens ook wel zorgen. herkent iemand deze klachten?
O ja, het blijft ook meer een zeurderig gevoel, wat uistraalt naar de bovenkant/binnenkant van de benen. Moet ik me zorgen maken?
Gefeliciteerd, je bent zwanger. Nee dus, geen zorgen maken. Je zal nog zoveel voelen wat je normaal niet voelt
hallo ten eerste gefeliciteerd! maak je geen zorgen! je gaat idd nog zoveel voelen en in het begin ben je nog zo onzeker en bang dat je echt ALLES voelt ik herken het van mezelf maakte me om het kleinste pijntje al ongerust! probeer te genieten ook al is het moeilijk! hihi grtjes
Gefeliciteerd, en die steekjes/pijntjes zijn helemaal normaal. Dat is bandenpijn. Komt omdat alles plek moet maken en je banden uitrekken enzo.
Volgens mij allemaal normaal als ik dat zo hoor. Kan in nesteling zijn en dat doet pijn. Kan zelfs bloed bij te pas komen. Succes allemaal. Liefs nance158
Gefeliciteerd.. Inderdaad je geen zorgen maken hoor! Het hoort er allemaal bij ( heb ik ook van horen zeggen hoor.. hihihi) Ik herken je pijn namelijk en volgens de vk was het dat je baarmoeder groeit en alles dus een beetje oprekt.. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar hoeft dus niet.. Veel geluk en plezier met je zwangerschap!
In het begin maak je je sowieso de meeste zorgen volgens mij, omdat het allemaal nog zo pril is. En dan denk je bij ieder pijntje meteen dat er iets mis is, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Ik herken het inderdaad wel. Moet toegeven dat ik het nu soms nog wel eens heb als ik iets voel dat ik niet eerder gevoeld heb. Maar als je je zorgen maakt moet je de pijn/klachten gewoon voorleggen aan je verloskundige. Die kunnen je dan geruststellen door uit te leggen wat het precies is.
Bedankt voor alle lieve reacties. Probeer inderdaad te genieten en laat het maar op me afkomen. 30-6 de eerste echo! Kan niet wachten.