Wie weet waar er leuke 2e hands kleding winkeltjes zitten in Zeeland? Voor baby's en kleine kinderen... Wij wonen zelf op schouwen-duiveland... Het mag ook richting zuid holland(goerree) zijn!
Winkels - Tweedehands Kleding Zeeland | Bekijk alle Winkels - Tweedehands Kleding in de provincie Zeeland Tweedehands kledingwinkels
In Middelharnis zit een heel klein (maar afgeladen vol!) winkeltje. Ze "selecteren" daar best streng dus wat er hangt is wel netjes. Ook op het industrieterrein zit een 2e hands winkel maar ik weet niet of ze daar ook kleding hebben
Ken in zeeland geen 2e hands kinderkledingwinkeltjes, maar een andere optie is de rommelmarkt in goes.
In Ouddorp (centrum)zit een 2de hands kinderkledingwinkel; Katalijne. Daar breng regelmatig kleertjes voor de verkoop en ik koop er ook regelmatig kleertjes voor mijn meiden. 2 winkels ernaast zit een 2de hands kledingzaak voor volwassenen.
In ouddorp zit er nog 1..voorbij de molen..daar verkopen ze 2e hands merkkleding voor kinderen. 2e hands winkeltje in middelharnis is weg.