ik was vandaag aan het werk op het kdv, zegt een meisje van 3 jaar ineens tegen mij; jij hebt te veel gegeten want je buik is een beetje dik! weer een complex erbij haha. toch NOG maar wat meer gaan trainen
haha heerlijk altijd kinderen haha liep laatst in de action.. kwam een dikke man voorbij.. en toen was er ook een kindje die wilde al zeggen: MAM MOET JE EENS KIJKEN HOE... en toen kreeg ze een tik van haar moeder
Mijn neefje van 3 keek naar mijn buik en zei: "Wat veel buik heb jij" EN BEDANKT! Mn zus had natuurlijk grote lol. Ach wel een leuke manier om aan te geven dat iemand te dik is whhaha (Valt trouwens reuze mee hoor, nog een klein beetje blubber van de bevalling haha)
ja ik heb ook nog een klein beetje blubber ik vond vanochtend nog dat het best mee viel met mijn buik maar als ik er nu naar kijk is ie voor mijn gevoel GIGANTISCH
Ik had mijn bord niet leeg gegeten en mijn nichtje vroeg waarom niet. Ik: Moet je zien, ik heb een hele dikke buik van al het eten. Nichtje: Nee hoor, maar je hebt wel dikke tieten.
Mijn dochter en een vriendinnetje van 1 jaar jonger dan zij (3,5) zaten samen te kletsen. Mijn dochter introduceerde het ik-zie-ik-zie-wat-ij-niet-ziet spel bij haar. Altijd lachen (,,ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is... kijkend naar het voorwerp een rood blikje cola). Anywayz, toen ze het door had zei ze: en het is.... grijs. Mijn dochter rondspeuren en voor ze iets kon zeggen zei dat kind al, naar mij kijkend: jouw haar! Tsss en ik had het nog 1 week daarvoor geverfd!
Hahaha, geweldig dit! Mijn zusje werkt op een kdv en de moeder van een jongetje daar was zwanger, dus mijn zusje zegt: jouw mama heeft een dikke buik, zit daar een baby in? Zegt dat jongetje: ja, bij jou niet hè, maar je hebt wel dikke benen.
Haha, mijn man heeft vroeger eens als kind in de tram aan een man gevraagd of hij een baby kreeg, omdat zijn buik zo dik was, net als iemand die hij kende die ook een baby kreeg! Ja, leuk die eerlijke kinderen.
tis maar goed dat kinderen niet zo goed beter weten, nu kunnen we zehet makkelijker vergeven, zo had ik gisteri n de winkel kindje was een jaar of 2 of 2,5 en die begon baby daaaaa, en wes ze mij aan, dusi k keek die moederzo aan,en zij zo nee denk het niet
Hahaha, leuk! Ik heb er ook nog eentje: toen ik nog zwanger was, liep ik met m'n vriend in de ikea rond. Roept er opeens een jongetje van een jaar of 4 tegen z'n moeder, over ons: zoooo heeeee, die heb een dikke buik. Zegt die moeder: ja die is zwanger (was ook overduidelijk, toen was ik namelijk al ruim 8 maanden). Zegt dat jongetje: neee, die meneer. Hahaha, ging 't gewoon over m'n vriend. Terwijl die niet eens zo'n erge dikke buik heeft, gewoon een beetje stevig is 'ie. Ik moest wel lachen toen, omdat mijn vriend mij steeds bolbuik noemde.
hahahahaahah, wij hebben een kennis die noemen wij opa poemel, en heel af en toe krijgt hij wel reacties van kids dat hij zwanger is en het er 2 zijn, sindsdien is hij op dieet
Haha, geweldig! Ik zat deze zomer in de bus naast een flink behaarde man in een korte broek. Aan de andere kant zat een jongetje van een jaar of 3/4 al een tijd te loeren naar die benen. Ik zag in zijn ogen dat hij iets van plan was. Toen zijn moeder even niet keek rende hij naar de man om vervolgens hard over zijn behaarde benen te wrijven. Hij was er helemaal door gefascineerd een zei "meneer,wat heeft u vieze haren" Gelukkig kon de man in kwestie er om lachen. Laatst zat ik met mijn dochter in de wachtkamer van de dokter. Ze was flink verkouden en knorde erg. Er zat een ander meisje in de wachtkamer van een jaar of 3 die mijn dochter enorm interessant vond. Ze stond mijn dochter te aaien en zei "lieve baby, lieve baby" Mijn dochter vond dit erg leuk en begon van enthousiasme nog harder te knorren. Het meisje draaide zich naar haar vader en zei met een verbaasde blik, wijzend naar mijn dochter "papa..varken!"
stef zat net op zwemles en hij kwam met het volgende verhaal. De zwemjuf stond erbij. Mamma: Water is heel erg sterk hoor! Als je erop gaat liggen blijf je gewoon drijven .... Zelfs de zwemjuf EN DIE IS PAS DIK.... Dus ik probeer stef uit te leggen dat dat niet zo netjes is als je zoiets zegt. Zegt hij heel boos: MAAR DAT IS TOCH ZO?
hmm zo heeft mijn ma vroeger door mij eens zwaar voor schut gestaan. maar was haar eigen schuld. kleine kindjes hebben nu eenmaal grote oren. komt ie: we hadden een buurvrouw en die liet haar hondje altijd los lopen en die kwam altijd bij ons in de tuin tegen de boompjes aan plassen. en dan zaten wij te eten bv en dan zei me moeder tegen me vader: he, zit dat stomme k*T hondje van de buurvrouw weer in de tuin te piesen. op een mooie dag zaten wij s,avonds met wat buren buiten komt de desbetreffende eigenares van het hondje aangelopen. ik zat rustig te stoepkrijten. ineens sta ik op... (me moeder zegt nu altijd, ik zag het aankomen) loop naar de buurvrouw en zeg: mijn moeder vind dat jij een k*Thondje hebt! waaat? zegt de buurvrouw? ik nog een keer wat harder... mijn moeder vind enz nou alle buren lagen helemaal dubbel en mijn moeder schaamde zich kapot natuurlijk. ben nu al aan het opletten en ook mijn vriend dat we op uitkijken wat we zeggen en ook bv hij heeft er weleens een handje van om na het eten een boer te laten ( gewoon aanstellen) en dan zeg ik; dat moet je niet meer doen want die kleine neemt straks alles over!
vlak na de geboorte van mijn dochtertje kwam mijn zus op kraamvisite met haar kinderen. Mijn buik was natuurlijk nog in ´spons-fase´... Legt mijn nichtje haar hand op mijn buik, zegt ze.. ´krijg je er nog een?´