miskraam?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by bijtjuh16, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Beste verloskundige,

11 december 2010 ben ik bevallen van een gezonde zoon. 5 februari 2011 ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik geef borstvoeding en slik cerazette. Daar ben ik vorige maand tijdens mijn menstruatie mee begonnen. Nu ben ik gisteren weer ongesteld geworden of het is een tussentijdse bloeding, althans zo lijkt het.

Toen ik vandaag naar het toilet ging, lag er ineens een groot stuk vlies? in het toilet. Ik heb het eruit gehaald omdat ik erg geschrokken was. Ik heb wel eens oud bloed/bloedstolsels gehad omdat ik soms ook gewoon 3 maand niet ongesteld was, maar dit was anders! Een groot stuk bloederig vlies van 4 bij 4 cm, wat niet uit elkaar te trekken is, met witte stukken.

Zou dit een miskraam kunnen zijn? ik heb een foto in mijn fotoalbum geplaatst.

groeten,
    bijtjuh16

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Nou ga ik net naar het toilet, zit er weer zo'n raar vlies aan m'n tampon.. wit/doorzichtig achtig met wat bloed. Het lijkt mij dat oud bloed toch niet doorzichtig/wittig is?

Share This Page