Dag 40 nog niet ongesteld en zwangerschapstest negatief ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninaxxx, 20 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninaxxx

Ninaxxx Nieuw lid

20 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi,

Ik ben in augustus 2021 gestopt met de pil, en sinds dien heb ik een regelmatige cyclus van 34 dagen. Ik heb mijn NOD dag al gehad want ik zit nu op dag 40! En nog geen druppeltje bloed of gevoel van menstruatie.. meestal krijg ik pijn aan me onder rug maar nu dus niet.

Ik heb 2x een vroege zwangerschap test gedaan maar die is negatief..

ik heb wel een beetje kramp in me buik en ik moet vaak plassen, beetje opgeblazen gevoel. De klachten zijn niet heel heftig.

Maar geen gevoelige borsten, of misselijkheid gevoel. Het maakt me zo onzeker omdat de test negatief uitslaat weet ik niet meer wat ik moet doen.

hebben jullie tips??

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon even afwachten. Lijkt er op dat je eisprong later is geweest of nog moet komen, dat kan wel eens gebeuren.

3. Ninaxxx

Ninaxxx Nieuw lid

20 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw

En hoeveel dagen wachten nog? Hoeveel dagen of weken over tijd is “normaal” ?

4. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Is denk ik weinig over te zeggen, kan zijn dat je eisprong inmiddels wel is geweest of dat je een hele cyclus overslaat. Zou het gewoon een paar weken aankijken :)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je ook wanneer je eisprong was? Het lijkt er idd op dat je eisprong later was (en je dus nog helemaal niet overtijd bent) of dat je wellicht een cyclus hebt overgeslagen.

Ik zou even afwachten.
    Gewoon een paaf weken ofzo.

6. Ninaxxx

Ninaxxx Nieuw lid

20 mrt 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    ja meestal word ik 8 of 10e van de maand ongesteld en is mijn eisprong 26 / 27e nu is het dag 44 en ben nog steeds niet ongesteld vind het maar vreemd :(

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je dat je eisprong op 26e/27e
    van de maand is?
    Gebruik je ovulatietesten?

Helaas kan je cyclus een keer afwijkend zijn. Zelfs vrouwen met de meest regelmatige cyclus kunnen hier een keer last van hebben.

8. Nsrn20

Nsrn20 Lid

22 nov 2021
    6
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde heel gek. Vorige maand geklust. En ongesteld geworden. Cyclus van 29 dagen normaal heb ik cyclus van 31 dagen ong. Echt 5/6 dagen bloedverlies gehad. Deze maand niet geklust(man werkt buitenland) en nog steeds moet ongesteld cyclus is nu 34 dagen. Ik voel ook niet dat ik ongesteld ga worden. Vroege zwangerschap test voor mijn ongesteld destijds gedaan. Was negatief.. nu bang om test te doen? Iemand ervaringen?

Deel Deze Pagina