Dpo 4 rood bloed? Wat is dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by truusjee, Aug 1, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. truusjee

truusjee Niet meer actief

Jaa ik zeg ook vaak, als ik weet dat het gaat gebeuren dan wacht ik wel.. maar zo simpel is het helaas niet! Word er heel moe en geobsedeerd van helaas...
    Nu ook, Zet gewoon door! Of blijf weg maar ga er niet tussen zitten met die menstruatie... Pff

WoW Meis dat is nogal een ontdekking geweest! Wat erg! Voelt je schoonmoeder zich nu niet ontzettend schuldig ? Wanneer krijg je de uitslag? En wat is ook alweer Tese? Als ik vragen mag...

sterkte ermee!

2. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    Hi meid, alles ok nog?
    Wanneer zou je testen?

3. truusjee

Lief dat je aan me denkt!
    Vanmorgen maar het was negatief...
    ergens verwacht ik verlies nu ook wat bloed en lichte krampen.
    Zou wel een godswonder zijn nu!
    Ben blij dat het nu doorzet. Ben ik uit die twijfel...

Volgende maand weer! Hopelijk ben minder stress.. ga proberen er in ieder geval minder mee bezig te zijn.

Hoe is t met jou? Trek je het nog beetje met die warmte?
    vanavond gaat het als goed is onweren en regenen zal wel lekker zijn voor je!

noukie 1992 likes this.
  4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    Wat jammer meid, had het echt gehoopt voor je! :(
    Mja duidelijkheid komt er hopelijk snel nu.
    Ben je niet wat vroeg om nu ongi te worden, of heb je altijd een kortere LF?

Lief dat je aan me denkt, wel ik ga dood van de hitte :o: ik ben nog wel aan het werk en ook dat valt erg zwaar, maar om eerlijk te zijn is mijn enige dreefveer deze dagen de airco op het werk :$:p
    Verder doe ik alvast een regendansje!

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Hier is de spotting na een week opgehouden. Morgen nod volgens m'n app, maar ik twijfel toch over eisprong dus kan ook nog drie dagen duren. Heb wel zo'n gevoel in mijn buik alsof hij elk moment kan doorbreken.

Nou ja kans is hier minimaal want we doen het redelijk veilig dus ik weet niet waarom ik mezelf er nu gek mee loop te maken.

6. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

We hebben het haar nog niet verteld. Wel ‘gevist’ naar of ze had gerookt tijdens de zwangerschap. We wachten de tese af en wat daaruit komt. Als blijkt dat dat de oorzaak is vertellen we het haar. Het kan namelijk ook ‘alleen’ aan de vroeggeboorte van vl liggen. (Navelstreng zat om zijn nek)

Ze is al jaren vreselijk depressief en zoekt geen hulp. Ze heeft het al enorm moeilijk met onze uitslagen, zonder dit feit. Ik zou haar het liefst door elkaar schudden maar daar schieten we niks mee op....

Bij een tese maakt de arts de ballen open (beide als nodig) en kijkt of er bruikbare (eventueel onvolgroeide) zaadcellen zijn, die om welke reden dan ook niet ‘eruit’ komen. Gevonden cellen vriezen ze in en dan kunnen we een icsi-traject in.

Ik lees dat je test wit was! Superrot meis! Kom dan maar snel met duidelijkheid, vind je niet?

7. truusjee

Ik heb inderdaad altijd wel wat vroeg al bruinverlies, maar dit was normaal gesproken twee of drie dagen voor me NOD.
    Ik heb het deze maand natuurlijk al vanaf dpo 4. Vraag me toch af of dit komt door me clomid.

Ahh dat snap ik wel veels te warm! Gelukkig is het nu voorlopig even over met de hittegolf.

8. truusjee

Spannend meis! Wie weet is het wel raak! Zou leuk zijn, beetje onverwachts. Je weet het nooit!

Bij mij gaat het wel doorbreken. Ik blijf bruin verlies houden, dus lijk me sterk of het innesteling is.

Leraje likes this.
  9. truusjee

Ah wat rottige situatie zitten jullie! wat heftig!

Tese. Nog nooit van gehoord! Ze kunnen tegenwoordig zoveel! Heb je zelf nog beetje hoop? En je vriend? Zal allemaal wel heel heftig zijn?
    Als ik het zo lees, mag ik echt niet zo klagen...

Jaaa laat het nu maar door zetten die rot menstruatie! Dit is ook niks! En ik blijf het vreemd vinden. Twee weken nu bruinverlies, met Afentoe rood! Klopt toch niet????
    Ik moet sowieso de arts bellen, of het wel of niet raak is. Ik word tenminste wel gehoord door het ziekenhuis.

Sterkte Meis! Hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid is. Wanneer zou Tese plaatsvinden?

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Hier ook doorgebroken. Misschien dat we het er volgende maand wel wat meer op aan laten komen :p

11. truusjee

Haha dat word ons nieuwe doel! Minder nadenken.. laten we hopen dat het werkt en we het volhouden vooral!

12. Lisa280887

Er is nog geen datum bekend helaas! We krijgen een oproep. Maar heb al wel contact met het zh, aangezien het bijna een maand geleden is...

Tsja hoop... eerlijk gezegd durven we niette hopen! Maar we doen iig alles wat we kunnen.

13. truusjee

Hoi meiden!

Vanmorgen wakker geworden met flinke krampen! Mijn duivels komen er dus aan. Wat al beetje te verwachten was.
    Ben een klein beetje blij, want het is vandaag mijn NOD. En kan dus wel zeggen dat mijn clomid aan slaan! Precies 14 dagen na mijn eisprong. Cyclus van 29 dagen! Geef me weer wat rust!
    Maandag wel even de arts bellen en mijn verhaal voor leggen. Want vanaf 4 dpo een inlegkruisje nodig hebben blijf ik wel vreemd vinden en het maakt je ontzettend onzeker!

Hoe is t met jullie? Fijn weekend!

14. Lisa280887

Meis! Fijn dat je nu duidelijkheid hebt en dat je nu weet dat de medicatie werkt voor je! Al blijft je ongi gewoon rot natuurlijk... knuffel!
    Ben benieuwd wat je arts zegt!

truusjee likes this.

Share This Page