Lieve forumgenootjes, Ben nieuw op dit forum en wil jullie niet meteen van alles vragen , maar aan de andere kant, daar is een forum voor toch? Dus hier komt ie: In januari ben ik gestopt met de pil; we willen net als jullie heel graag een kindje. Mijn cyclus begon goed: 1e 24, 2e 26, 3e 36. Maar nu duurt ie al 72 dagen. De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden was dus op 16 april! Natuurlijk heb ik wel testen gedaan; vanaf de 36e dag om de twee weken, maar die zijn allemaal negatief. Om moedeloos van te worden. Heeft iemand anders hier ook last van (gehad)? En zouden jullie al naar de huisarts gaan of nog even afwachten? Ik hoor het graag. Groetjes, Blondy
als ik jou was zou ik inderdaad even langs de huisarts. Zeker omdat je al drie normali cycli hebt gehad is zo'n lange opeens wel raar. En dan hangt het sterk van je huisarts af wat ie ermee doet; sommigen schrijven meteen iets voor om de menstruatie op te wekken, anderen vertellen je dat je na een paar maanden pas weer terug hoeft te komen... hoop in ieder geval dat je ongi snel doorbreekt - met of zonder hulp
Ik heb dat ook gehad........wat een drama was dat zeg. Ik heb het afgewacht maar heb volgens mij 160 dagen geduurd en toen werd m'n cyclus weer normaal. Als je hetzelf niet prettig vind dan zou ik de dokter even bellen. liefs
sja ik heb ook rare cyclussen, kijk maar in mijn handtekening. Het hoeft niet zo veel te betekenen. Ik ben toen begonnen met temperaturen en wist toen dat eindelijk mijn menstruatie eraan kwam.
ik zou even naar de ha gaan of naar de gyn. dit is veel te lang en toen ik het had vertelde de gyn dat het ook niet al te best voor je lijf is. Sterkte