Haha heel goed, ik sluit me helemaal aan bij jouw topic. Wij lopen gelijk dacht ik, ben nu 9/10 dpo. Op de dipsticks een tuurstreep.. had nog een clearblue (weet dat blauw inkt niet de goede zijn) maar moet ze toch optesten . Na 1 min de foto gemaakt.. toch een brede blauwe streep ♡ nu hopen dat ze gaan oplopen
Ik hoop dat het bij jou helemaal goed zit, maar helaas geven deze testen inderdaad heel vaak deze lijntjes aan. Hoop dat het gaat oplopen of je andere testen.
Nog niet gedaan haha. Zit hier thuis te werken met 3 kids bij me wat totaal niet lukt natuurlijk Maar de oppas komt ze zo halen. Dus straks kan ik weer
Ook dit hoort bij de dpo gekte… testen terugkijken na afleestijd… en dan toch een lijntje zien die bijna niet meer te zien is als je foto maakt en upload
Oh wat herken ik dit haha, vorige ronde ook geen schaamte of rem en vanaf 7 dpo 3 testen per dag rot ik op 17 dpo eindelijk ongesteld werd, verschrikkelijk vond ik mezelf hahaha Deze ronde proberen afleiding te zoeken en mezelf niet zo gek te maken haha
Ja ik zie ook op die onderste een heeeeel licht lijntje. Hoe is die in het echt ? Eind van de dag nog eens getest ?
Ook met kv en action getest en die bleven wit binnen afleestijd… van mij mag de menstruatie wel al komen eigenlijk… best flinke buikpijn… wat erg vroeg is op 10 dpo.
Vandaag 6dpo, toch naar de winkel vandaag. Moet toch maar weer testen in huis gaan halen. Stom, want eigenlijk denk ik dat deze ronde echt niet raak is. Maar toch begint de test drang