Ohhhh ik was bij de action en zag super schattige baby dekentjes, die heb ik dus vast meegenomen, (ik weet het, ik ben niet goed.) als het raak is heb ik een cadeautje voor manlief, dan doe ik daar de test in.
Ja hij ligt te marineren , maar deze is met de urine van vanmorgen, doe er straks nog 1 maar moet nog even 2 uur m’n plas ophouden
Het word er niet duidelijker op.. ik zie binnen 5 minuten nog steeds een schaduwlijntje, en heb hem even open gemaakt, hij is er, ver weg. Maar ik zie hem zeker. Maar kan dus niets anders doen dan afwachten. Ben misselijk van de zenuwen, begon net helemaal te huilen. Zo stom. Laten we maar snel weer een dag verder zijn
Te marineren Maaar wat goed! Je hebt zeker niet toevallig die cb ultravroeg digitale? Die is echt top in zo vroeg zwanger zeggen haha. Maarrr misschien is hij einde van de middag wel weer duidelijker klinkt voor nu hoopvol!
Ja heb hem in huis, maar wil met die echt nog even wachten, vind dat zo zonde van het geld voor als ik nog zo twijfel.. dan wil ik eerst een duidelijker streepje . Moet nu al plassen en mag van mezelf pas na 11 uur.
Probeer me trouwens ook voor te houden dat waar ik gister last van had van innesteling kan zijn, dus dat het dan sowieso niet raar is dat t streepje nog niet duidelijk aanwezig is
hahaha, dit was trouwens mijn ultravroeg vs action early.. met zo’n streepje slaat hij dus sowieso aan
dat was 9dpo, in de ochtend van 8dpo vermoedelijke innesteling gevoelt en sochtends 9dpo die digitale positief..
Bij die action weet ik ff niet waar ik moet zoeken naar t streepje haha. Die Kruidvat denk ik iets heeeel lichts te zien maar idd nog wel erg moeilijk te zien zo haha
Ga m’n huis maar poetsen, dan ben ik afgeleid. Ik heb gelukkig 8 testen gehaald, dus kan er nog wel een paar proberen. Maar kan niets anders als afwachten
Nou ik heb getest, met action en kruitvat. Action is wit, kruitvat weer een schaduw heel ver weg binnen de tijd. Ik word er gek van. Maar test nu morgen pas weer