Oh lieve @Mommy94 dit is niet waar we op hoopten inderdaad. Dat gevoel van hoop en tegelijkertijd onzekerheid en angst is zo vreselijk. Ik gun je zo dat dit goed zit en dat je snel duidelijkheid krijgt! Dikke knuffel
Ah kut ! Wat een onduidelijkheid nog steeds .. hoop dat ze het toch snel voor je kunnen uitklaren! Dikke knuffel!
Oh nee toch Wat moet dit een hopeloos gevoel zijn voor je. Ik leef echt met je mee! Heel veel dikke knuffels!
@Mommy94 Spannend weer vandaag. Ik hoop zo voor je dat er meer duidelijkheid komt vandaag... Ik baal een beetje van mezelf. Hebben het vanaf CD11 zo'n beetje om de twee dagen gezellig gemaakt. De laatste twee keer op CD25 en CD26. Op CD26 een pos. ovulatietest in de ochtend. Na CD26 was het echt een beetje uit met de pret van beide kanten En nu is m'n temperatuur pas vanochtend echt goed gestegen... Waarschijnlijk dus helemaal verkeerde getimed weer deze keer. Terwijl we zo goed bezig waren voor m'n gevoel haha. Naja laat die HSG test maar komen en hoop dat deze gekke cyclus zo snel mogelijk voorbij is... CD25 36.5 CD26 36.3 (pos ovulatietest) CD27 36.4 CD28 36.5 CD29 36.5 CD30 36.9
FF zet m'n eisprong wel op CD 27 en CD28 op 1 DPO... Maar dat is waarschijnlijk omdat ik ook zo'n late eisprong heb gehad...
He bah dat is inderdaad zo’n rot gevoel. En wij hadden hetzelfde deze maand dat we vanaf CD 7 begonnen om de dag en de laatste dagen elke dag en ik “pas” CD 19 eisprong had. Aan het eind is het echt een opgave en moetje (we hebben normaal echt het heel fijn samen maar na zoveel keer pffff). Zaad kan best even overleven dus je kans is echt niet helemaal verkeken hoor! Maar snap heel goed dat je baalt. Dikke knuffel
Voel me echt ***** heb nog veel bloedverlies. 3 keer per dag maandverbandje vol ongv. Ben echt moe kan de hele dag door slapen. En slaap denk ook letterlijk 16 uur op een dag.
Ik denk adhv je temp zelfs je ei op cd 29. Maar zwemmers kunnen best lang overleven en de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Hee meiden. Eindelijk duidelijkheid! Het HCG hormoon is gedaald van 1800 naar 1200 en het is dus een miskraam. Ze hebben veel overleg gehad of het dan toch nog buitenbaarmoederlijk zou kunnen zijn, maar ze denken toch van niet. Aangezien ik al een week lang bloedverlies heb en het hormoon snel daalt verwachten ze dat mijn lichaam gewoon al het werk doet verder. Wekelijks moet ik op controle nog komen om te kijken of het HCG hormoon goed blijft zakken. Het kan tot 6 weken duren voordat dit volledig weg is. Daarna gaan we weer verder kijken hoe of wat... klinkt gek, maar ik ben eigenlijk heel erg opgelucht! Ik zat er zo enorm doorheen. Ik wist toch al dat het niet goed zat en ben blij dat mijn lichaam het zelf in gang heeft gezet en het geen buitenbaarmoederlijke is. Het weekend nog lekker me rust pakken, want merk dat ik lichamelijk en geestelijk toch wel een flinke klap heb gehad. We gaan het allemaal verder zien komende tijd.
Ik had je zooo erg een andere uitkomst gegund! Maat fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Neem inderdaad goed je rust!